معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو ، آلت تناسلی اش کنده شد (تصاویر 18+)

ویدیو پورنو
4,635
دسته‌بندی نشده

معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو ، آلت تناسلی اش کنده شد (تصاویر 18+)

معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو

فیلم پورنو یکی از علایق این مرد جوان است و این مرد پس از بریدن آلت تناسلی اش توسط همسر سابقش در تعدادی فیلم پورنوآمریکایی ایفای نقش کرده است. این مرد می گوید اکنون آلت تناسلی اش بهتر از قبل کار می کند و در هر 24 ساعت با 3 زن رابطه جنسی دارد. معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو جان وین بابایت 46 ساله است که در ماه مارس 1994 مورد حمله وحشتناکی قرار گرفت. یکشنبه شب بود که همسر سابقش، لورنا، آلت تناسلی او را وقتی او در خانه اش در ویرجینیا خواب بود با چاقویی قطع کرد

فیلم پورنو

 

شانس با این مرد یار بود که پلیس توانست بقایای آلت تناسلی او را که زن خشمگینش از شیشه ماشین به بیرون پرتاب کرده بود، در خیابان پیدا کند. بعد از 10 ساعت جراحی، بخش بریده شده آلت تناسلی این بازیگر فیلم پورنو نگون بخت پیوند زده شد اما پزشکان به جان گفتند دیگرنمیتواند نعوظ و رابطه جنسی داشته باشد !

جان وین بابیت معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو که آلت تناسلی اش کنده شده بود ادعا می کند که از دست دادن آلت تناسلی او زندگی جنسی اش را بهتر کرده است. او که یکی از معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو بوده میگوید بعد از این اتفاق توجه زنان بیشتر به او جلب شده و توانسته است حداقل 70 بار رابطه جنسی برای فیلم پورنو داشته باشد. علیرغم اینکه پزشکان میگفتند او دیگر نمیتواند نعوظ داشته باشد و رابطه ای برقرار کند!

معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو که حالا 46 ساله است یک بار دیگر می گوید پس از پیوند آلت تناسلی زنان زیادی با او رابطه جنسی داشته اند ، تصریح کرد: “برخی از زنان می گویند که آنها با معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو جان وین باببت خوابیدند.”

بازیگر مرد فیلم پورنو بابیت به روزنامه بریتانیایی The Sun گفت: “پزشکان به من گفتند که من هرگز نمی توانم مجددا رابطه جنسی داشته باشم چون آسیب های من خیلی بد بود.” “اما آنها بارها و بارها ثابت کرده اند که بارها و بارها اشتباه کرده اند ! من 70 بار بعد از این حادثه با زنان خوابیدم.

معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو می گوید که او بیش از 70 رابطه جنسی عاشقانه را بعد از زمان حمله داشته است . او در دوفیلم پورنو مشهور ظاهر شد.

او گفت: ” معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو که آلت تناسلی اش قطع شده است، مزایای خودش را دارد. قطعا زندگی عاشقانه من آسیب ندیده است – در حقیقت این اتفاق آن را بهبود بخشید.”

 

فیلمهای پورنو

معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو در سال 1994 با جان ویت در فیلمی که دارای صحنه های جنسی بود بازی کرده بود . همان زمان بود که همسرش لورنا با چاقو به او حمله کرده و آلت تناسلی اش را بریده بود.

بابیت گفت که او هنوز همدر مورد حمله با چاقوی آشپزخانه و سطل خون ریخته شده در اتاق خواب خود کابوس میبیند ..

او گفت: “مردم فکر می کنند که این یک شوخی بزرگ است اما من تقریبا به مرگ محکوم شدم.” “بعد از بریده شدن آلتش با چاقو، مقدار زیادی از خونم را از دست دادم.”

لورنا بابایت زنی که آلت تناسلی جان بابیت را بریده بود، در حال حاضر از او طلاق گرفته و با نام لورنا گالو یک سازمان برای حمایت از زنان مورد آزار تشکیل داده است .

پس از اینکه پلیس متوجه شد که لورنا در یک میدان از پنجره یک ماشین در حال حرکت نوک آلت تناسلی را پرتاب کرده بود،توانست قسمت بریده آلت تناسلی این مرد را پیدا کند .وی تحت عمل جراحی 10 ساعته قرار گرفت تا مجددا سر بریده آلت جنسی اش پیوند زده شود.

ویدیو پورنو

او میگفت : “من بیدار شدم و دیدم در باند پوشیده شده ام.” “آنها یک لوله کاتتر را گذاشتند و برای دو ماه تنها راه رفتن به دستشویی و تخلیه ادرارم همین لوله بود !

وی گفت: “پزشکان به من هشدار دادند که ممکن است همه انواع عوارض وجود داشته باشد.” ” بدترین حالت این بود که اگر یک عفونت ایجاد شود، آلت تناسلی من سیاه می شود و در اثر نکروز از بین می رود.”

اما بخت با او یار بود و او شفا یافت .جان وین بابایت در سال 1994 در دادگاه حاضر شد. در حال حاضر 46 ساله است، بابیت می گوید شهرت وی از زمان حمله همسر سابقش لورنا بیشتر شده است

او پس از چند ماه پس از عمل جراحی، هنگامی که یک زن که او را شناخت قرار عاشقانه ای باهم گذاشتند .

او گفت: “ما به خانه او رفتیم و آنچه را که به طور طبیعی همه در عمل جنسی انجام میدهند را انجام دادیم.” من ترسیدم که اندامم کار نکند . آلت تناسلی من 100 درصد کامل نیست، اما ما به خوبی از پس رابطه جنسی در فیلم پورنو برآمدیم. “

لورنا بابیت در آغاز محاکمه اش در سال 1994 ادعا کرد که او آلت تناسلی همسرش را قطع کرد زیرا او در حالت مستی به خانه آمد و او را وحشیانه مورد تجاوز قرار داد.

معروف ترین بازیگر مرد فیلم پورنو اکنون یک زندگی آرام به عنوان یک راننده و یک نجار دارد.

بازیگر مرد فیلم پورنو در حال نوشتن زندگینامه ی خود و یک کتاب است. این کتاب شامل ماجرای حملات آلت تناسلی شکست خورده ای است که بیش از یک قرن اخیر اتفاق افتاده است.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *