بازیگر معروف از شبکه جم به ایران بازگشت و به دادسرا رفت +عکس

%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%ac%d9%85

هرمز سیرتی که مدتی در شبکه جم مشغول به فعالیت بوده است، پس از بازگشت به ایران در دادسرای انقلاب اسلامی حاضر شده است تا مجوزهای لازم برای نقش آفرینی در آثار تلویزیونی و سینمایی داخلی را دریافت بکند.

بازیگر معروف از شبکه جم به ایران بازگشت و به دادسرا رفت +عکس

پیش از این سخنگوی وزارت ارشاد از بازگشت قریب الوقوع تعدادی از این بازیگران به کشور خبر داده بود.
نوش‌آبادی در این باره گفته بود: «بسیاری از هنرمندانی که به شبکه‌های خارجی رفته‌اند در همین زمان کوتاه متوجه شدند که سرابی که ما از آن صحبت کردیم، واقعیت دارند و عزم بازگشت کرده‌اند. ما هم حرفی نداریم و صحنه برای کسانی که نادم هستند؛ مهیا می باشد. اما باید بدانند که بازی را باخته‌اند و در این مدت هیچ منفعتی نبردند و تنها خودشان را بدنام کردند. به زودی خبرهایی می‌آید که تعدادی از این بازیگران به کشور بازمی‌گردند.»
انتشار یک نامه با امضای مدیر شبکه «جم تی وی» خطاب به بازیگران و عوامل طرف قرارداد با این شبکه، مبنی بر عدم برخورداری این شبکه از ظرفیت مالی و تولیدی لازم برای استمرار خدمت گرفتن آنها و تاکید بر تسویه حساب در پایان قراردادشان با این شبکه، به منزله بسته شدن درها برای گروهی از بازیگران و عوامل تولید بوده است که بسیار برای آنها ناراحت کننده بوده است؛ واقعه‌ای که ضربه جبران ناپذیری به چهره‌های پیوسته به این شبکه ماهواره‌ای خواهد زد.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *