بلال فروشی با ماشین 100 میلیونی در ارومیه + تصاویر

بلال-فروشی

فروش بلال 650 تومانی با ماشین 100 میلیونی!

این روزها فروش انواع و اقسام محصولات با خودروهای قیمتی رایج شده چراکه بارها شاهد خرده فروشی افاد با خودروهای لوکس خود بوده ایم که شاید هر کدام بنابه دلایلی یا نا مساعد بودن شرایط مالی دست به این اقدام زده اند.

بلال فروشی با ماشین گرانقیمت و لوکس خارجی اپیروس شاید باور کردنی نباشد ولی در یکی از محله های پایین شهر ارومیه مورد تعجب و حیرت اهالی شهر گردیده است.

اپیروس

نوشته ای جالب تحت عنوان “بلال شیرین محلی 3 عدد 2000 تومان” بر روی کارتن پاره ای به همراه تعداد زیادی بلال در صندوق عقب این خودرو توجه هر رهگذری را به خود جلب می کرد.

نکته جالب کمک و توزیع بلال رایگان توسط این فرد در بین افراد محروم و میهمانان شهر ارومیه می باشد.

شاید حرکت این شهروند عزیز ارومیه ای در یکی از محله های پایین شهر بیانگر نکته ای عظیم و مهم باشد که حتی بلند پایه ترین مسئولین فرهنگی کشوری، استانی و شهری از آن غافلند. دیوار کشی ها و حریم کشی هایی که ما انسان ها خود آنها را بوجود آورده ایم تا مایه فخر و مباهات خود سازیم ولی واقعا چه حریمی بین داشته های ثروتمندان و فقیران وجود دارد؟

فاصله طبقاتی شاید گاهی مرزش خیلی کوتاه تر باشد ولی در اثر ندانم کاری های فرهنگی مسئولین این فاصله به قدری زیاد گشته است که انواع و اقسام بزه کاری های اجتماعی را به دنبال دارد.

بلال فروش میلیونی این روزهای ارومیه شاید می خواهد به جوانان پایین شهر خودش این نکته را یادآور شود که روزی خودش نیز بلال فروش بوده و حالا با سعی و تلاش توانسته به این داشته و دارایی برسد.

اپیروس

بلال فروشی با ماشین 100 میلیونی در ارومیه + تصاویر

منبع : شریان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *