به آتش کشیدن همسر و فرزند بوسیله پدر معتاد !

ماجرای مرد معتاد زندانی که همسر و فرزندش را آتش زد!

به آتش کشیدن همسر و فرزند بوسیله پدر معتاد !

به آتش کشیدن همسر و فرزند توسط پدر سنگدل، باعث تعجب بسیاری از همسایگان و اهالی محل شد! ماجرای این حادثه دهشتناک شب پنج شنبه گذشته از آن جا آغاز شد که مرد جوان تصمیم گرفت به اختلافات خانوادگی‌اش پایان دهد

مجله اینترنتی ایران16:به آتش کشیدن همسر و فرزند توسط مرد معتاد سنگدل، باعث تعجب بسیاری از همسایگان و اهالی محل شد! ماجرای این حادثه دهشتناک شب پنج شنبه گذشته از آن جا آغاز شد که مرد جوان تصمیم گرفت به اختلافات خانوادگی‌اش پایان دهد. این مرد که به جرم مواد مخدر در زندان تحمل کیفر می کرد به بند باز منتقل شده بود تا بتواند به منزلش رفت و آمد کند.

مرد معتاد زندانی که همسر و فرزندش را آتش زد!

عقربه های ساعت حدود ۲۱ چهارشنبه را نشان می داد که مرد جوان با وساطت روحانی معتمد محل به گفت وگو با همسرش پرداخت اما در میان این گفت و گوها ناگهان بحث بالا گرفت و کینه ها و حرف های گذشته به مشاجره کشید. مشاجره‌های لفظی زن و مرد جوان در حضور این روحانی معتمد محل در حالی شکل پرخاشگری به خود گرفته بود که مرد زندانی، در یک اقدام غیرمنتظره، چهار لیتری بنزین را کف اتاق و روی بخاری پاشید و بلافاصله از محل گریخت.

هنوز اهالی منزل در شوک بودند که شعله های سرکش آتش زبانه کشید و افراد حاضر در میان دود و آتش گرفتار شدند. مادر برای نجات پسر ۱۰ ساله اش تلاش می کرد و مرد معتمد نیز در اندیشه نجات دادن مادر و فرزند بود که هر لحظه بر شدت آتش سوزی افزوده می شد در این میان مرد دیگری که به همراه معتمد محلی به منزل مذکور رفته بود با دیدن این صحنه وحشتناک بلافاصله با شماره ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفت و ماجرای آتش‌سوزی را خبر داد.

گزارش خراسان حاکی است، چند دقیقه بعد نیروهای امدادی و اطفای حریق آتش نشانی با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا با صدور دستوری از سوی آتشپاد حسن جعفری (مدیرعامل آتش نشانی مشهد) به محل وقوع حادثه واقع در خیابان مهر مادر ۷ رسیدند. صدای آژیر خودروهای آتش‌نشانی هشداری برای شهروندان بود تا راه را برای انجام عملیات امدادی باز کنند.

مرد معتاد زندانی که همسر و فرزندش را آتش زد!

لحظات به تندی سپری می شد که آتش نشانان ایستگاه۲۹ دل به آتش زدند و فواره های پرفشار آب را به سوی شعله های سرکش گرفتند. چند دقیقه بعد، زبانه‌های آتش فروکش کرد و دود سفید در فضای منزل پیچید. نیروهای آتش نشان با یاری ماموران اورژانس، سه مصدوم این حادثه را که به شدت دچار سوختگی شده بودند به مرکز درمانی منتقل کردند و بدین ترتیب تحقیقات درباره این حادثه تلخ از سوی نیروهای کلانتری خواجه ربیع مشهد که با دستور سرهنگ صاحبکار (رئیس کلانتری خواجه ربیع) در محل حضور داشتند، آغاز شد.

مردی که با نیروهای امدادی و پلیس تماس گرفته بود به نیروهای تجسس کلانتری گفت: فردی به نام «عباسعلی – م» با همسرش مشاجره می‌کردند که ناگهان چهار لیتری بنزین را روی بخاری پاشید و خودش از محل فرار کرد.

با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل این حادثه هولناک درحالی آغاز شد که در ابتدا گفته می شد حال دو نفر از مصدومان به شدت وخیم است اما بررسی های شب گذشته نیروهای کلانتری خواجه ربیع که با صدور دستوری از سوی مقام قضایی صورت گرفت، نشان می داد که هر سه مصدوم این حادثه درحالی که دچار سوختگی شدید در نواحی مختلف بدن شده اند از شرایط و وضعیت خوبی برخوردارند و خطر مرگ آن ها را تهدید نمی کند.

«فاطمه – ع» (همسر مرد زندانی) عصر روز گذشته در حالی که به سختی سخن می گفت، در تشریح این ماجرا افزود: شوهرم به خاطر مواد مخدر زندانی است که به بند باز زندان منتقل شد.

او مدعی بود که قصد آشتی با مرا دارد و می خواهد کدورت های گذشته را فراموش کنیم! به همین خاطر یکی از معتمدان محل که اهالی احترام ویژه ای برای او قائل هستند نیز برای وساطت و صحبت با همسرم به منزل ما آمد اما در میان گفت وگو ناگهان شوهرم چهار لیتری بنزین را پاشید و از محل گریخت. گزارش خراسان حاکی است: مرد معتمد نیز درباره چگونگی وقوع این حادثه تاسف بار گفت: من به همراه مردی که با پلیس تماس گرفت برای ایجاد آشتی بین زوج جوان به منزل آن‌ها رفتم که ناگهان مشاجره بین این زوج بالا گرفت و مرد خشمگین چهار لیتری حاوی بنزین را روی بخاری ریخت و از منزل فرار کرد.

شایان ذکر است: تحقیقات نیروهای پلیس با صدور دستوری از سوی قاضی سید جواد حسینی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) درباره این حادثه همچنان ادامه دارد./خراسان

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *