رامبد جوان پدر شد + اسم دخترش

رامبد-جوان-و-نگار-جواهریان

بچه رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا به دنیا آمد

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه برای اولین بار پدر شد و دخترش امروز در کانادا متولد شد.بچه رامبد جوان و نگار جواهریان

بچه رامبد جوان و نگار جواهریان

اسفندماه سال گذشته بود که نگار جواهریان در یک مراسم خبر از بارداری و دختر دارشدنش داد و چند روز بعد رامبد جوان این خبر را تایید کرد و امروز 31 تیرماه دختر رامبد جوان و نگار جواهریان متولد شد.

اسم دختر رامبد جوان و نگار جواهریان چیست

دختر رامبد جوان و نگار جواهریان امروز در کانادا متولد شد و این زوج هنری نام نوردخت را برای دخترشان انتخاب کردند .

رامبد جوان و نگار جواهریان

بچه رامبد جوان و نگار جواهریان به دنیا آمد

سپند امیرسلیمانی با انتشار پستی تولد دختر رامبد جوان را تبریک گفت و نوشت: پدر شدن مبارکت باشه رفیق مهربونم،چه پدر باحال و مادر درجه یکی داره نوردخت جان…

نگار جواهریان

دختر نگار جواهریان به دنیا آمد

حس رامبد جوان به پدر شدنش

رامبد جوان مجری ، بازیگر و کارگردان کشورمان که در آستانه 50 سالگی برای اولین بار پدر بودن را تجربه میکند بعد از انتشار خبر بارداری همسرش با انتشار پستی خوشحالی خود را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

رامبد جوان

خوشحالی رامبد جوان از پدر شدنش

رامبد جوان با انتشار این پست درباره دختردار شدنش نوشت:سلام به شما رفقای عزیزم. چند وقته که من و نگار خوشحالیم از دختری که در راهه و هنوز نیومده روزگارمون رو پرنور کرده. می گن مردا تا دختر نداشته باشن معنی پدر بودن رو نمی فهمن…چه شود.

آرزو می کنم همه ی بچه ها در سلامت و امنیت و برکت زندگی کنن. قصدم از این پست به غیر از تشکر از همه ی شما و دعاهاتون و تبریک هاتون و شاکر بودن به خاطر دخترک جوان….

اینه که بگم زندگی برای من یعنی تلاش کردن و تلاش کردن و تلاش کردن و جنگیدن و عشق ورزیدن و تلاش کردن و مهربانی کردن و تلاش کردن و انگیزه داشتن و انگیزه ایجاد کردن و تلاش کردن و خلق کردن و تلاش کردن و لذت بردن از این جهان و احترام گذاشتن به تلخی ها و تلاش کردن و تلاش کردن و درک کردن ضعف هامون و پروروندن قدرت ها و استعدادهامون و دوست داشتن دیگران و تلاش کردن و زمین خوردن و دوباره برخاستن و تلاش کردن و حق دادن به همه ی موجودات حتی اگه سخت باشه دوست داشتنشون و حتی اگه دوستت نداشته باشن و باز تلاش کردن و تلاش کردن و …. و در آخر اینکه وقتی تصمیم می گیری کودکی رو به این دنیا بیاری یعنی باز هم تلاش کردن برای زندگی کردن.

من و نگار هردومون به تلاش کردن و احترام گذاشتن به این جهان با همه ی معنیهاش اعتقاد داریم برای همین معتقدیم بچه ها مهمترین و باارزشترین معنای این زندگی و جهانن و وجودشون یعنی زندگی ادامه داره.

ورود همشون به این زندگی سخت ولی مهم رو قدر می دونیم….

سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا برای تولد دخترشان

رامبد جوان بعد از پایان فصل ششم خندوانه در فروردین ماه 98 اعلام کرد که تصمیم دارد چند ماهی را به استراحت و در کنار همسرش بودن بگذراند و برای تولد فرزندشان در کنار همسرش باشد.

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان و نگار جواهریان زوج هنری سینما و تلویزیون

مدتی بعد از اتمام برنامه خندوانه ماجرای سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا مطرح شد و ابتدا گمان زنی هایی بر این ماجرا بود که آقای کارگردان برای اکران فیلم قانون مورفی راهی کانادا شده است اما انتشار عکسی از این زوج هنری و ایجاد حواشی متعدد باعث شد تا رامبد جوان اعلام کند که علت اصلی حضورشان در کانادا اکران فیلم قانون مورفی نیست و مشخص شد که این زوج برای تولد فرزندشان به کانادا سفر کرده اند.

فعالیت جدید رامبد جوان در کانادا

نی نی و دادا

انیمیشن نی نی و دادا کار جدید رامبد جوان در کانادا

رامبد جوان یکی از چهره های فعال دنیای هنر است که در کانادا هم بیکار ننشسته است و در اقدامی متفاوت شروع به ساخت انیمیشنی با عنوان نی نی و دادا کرد که در اینستاگرام در حال پخش است و مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *