تتلو به ده سال زندان محکوم شد؟! +عکس

%d8%aa%d8%aa%d9%84%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ad%da%a9%d9%88%d9%85-%d8%b4%d8%af%d8%9f-%d8%b9%da%a9%d8%b3

صبح امروز جعفری دولت آبادی اعلام کرد: «به موجب حکم صادره از محاکم تهران، یکی از خوانندگان زیرزمینی به ده سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است که با توجه به اعلام گذشت یکی از شکات، یک دوم مجازات حبس تعلیق شده است.»

ساعاتی بعد از اعلام این خبر امیرحسین مقصودلو معروف به امیرتتلو با انتشار پست اینستاگرامی اعلام کرد که حضور در زندان را به زیر پا گذاشتن اعتقاداتش ترجیح می دهد!
او با انتشار عکس زیر نوشت:
«خداوندا راضیم به رضایت !! یکیو دارى که فقط مال توعه و میخواد واست بمیره !! تو بگو بمیر من میگم “چشم” !! همینجا هستم و لباس گوسفند هم نمیپوشم چون تو کشور خودم زندان باشم بهتر از آزادى زیر بلیط اینو اون و زیر پا گذاشتن اعتقادامه !! من برم سراغ ورزشم که اگه بیرون موندم قهرمان ى بیارم و اگرم نبودم که خودت بزرگى و باز یه راهیو باز میکنى که خدمت کنم و روز قیامت جلوت رو سفید باشم و بقیش هم بازم دست خودت»

امیر تتلو
گفتنی است که این خواننده زیرزمینی برای رهایی از زندان، دست به دامن عباس جدیدی شده بود. و این عضو شورای شهر تهران با قاضی پرونده تتلو که شاکی خصوصی اش هم بود ، صحبت کرده و حالا در خبرهای غیررسمی وساطت این عضو شورای شهر که یک چهره ورزشی است را در بخشش تتلو بی اثر نمی دانند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *