تجاوز جنسی به دانش آموزان مدرسه مشهور

فاقد تصویر شاخص

تجاوز

تجاوز جنسی به دانش آموزان به اوج خود رسیده بطوریکه تجاوزهای وحشیانه ای در مدرسه ای معروف و مشهور اتفاق افتاده که گزارش کاملش رو در زیر می خوانید.

تجاوز وحشیانه به دانش آموزان در مدرسه مشهور و معروف

تجاوز به دانش آموزان در مدرسه معتبر و معروف افشای راز سیاه آزار و اذیت دانش‌آموزان پسر مدرسه «سن‌جان» لندن در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی، لایه‌های تاریکی را در تاریخچه این مدرسه معروف پایتخت انگلیس روشن کرده است. کارشناسان پلیس لندن پس از کشف تصاویری از آزار و اذیت دانش‌آموزان این مدرسه در کامپیوتر شخصی یکی از معلمان باسابقه «سن‌جان» تحقیق درباره این پرونده را آغاز کرده‌اند.

«آنتونی فوگل» ۵۷ ساله معلم تاریخ این مدرسه بود و در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی به عنوان عضو هیأت مدیره بخش گردشگری مدارس بارها دانش‌آموزان را به سفرهای خارجی و داخلی می‌برد.این معلم که سه سال پیش به‌عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفت، از سمت خود در مدرسه استعفا کرد و با توجه به پرونده سیاهی که در اداره پلیس برایش گشوده شده بود، مسئولان مدرسه «سن‌جان» نام او را از فهرست مدرسان قدیم و جدید این مرکز آموزشی حذف کردند.

این مدرسه با توجه به سابقه خوب کاری و شهرتش، بسیاری از مقام‌های بزرگ انگلیس از جمله «جورج آزبورن»  نماینده حزب محافظه‌کار انگلیس و «دامینیک گریو» نیز همتای «آزبورن» در حزب محافظه‌کار را در خود پرورش داده و نکته جالب این‌که دقیقاً در زمان تحصیل این افراد در این مدارس، دانش‌آموزان بسیاری هدف آزار و اذیت مدرسان قرار داشتند.

تجاوز وحشیانه به دانش آموزان در مدرسه مشهور و معروف

علاوه بر «فوگل» که در حال حاضر با قید وثیقه آزاد است، همکار او «تیم هاربورد» نیز اخیراً به اتهام آزار و اذیت یک پسر نوجوان دستگیر شد اما پس از تکمیل تحقیقات از اتهامات وارده تبرئه و آزاد شد. با وجودی که بسیاری از دانش‌آموزان سابق این مدرسه سکوت اختیارکرده‌اند، پلیس از آنها خواسته برای روشن شدن ابهامات پرونده خود را معرفی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار مسئولان بگذارند.

تحقیقات پلیس درباره این مدرسه نشان می‌دهد علاوه بر «فوگل» مسئول خوابگاه دانش آموزان، رئیس گروه ارکستر مدرسه و معلم خصوصی ریاضی این مرکز نیز با پرداخت پول یا با زور و تهدید، دانش آموزان را مجبور به تسلیم شدن در برابر خواسته‌های شوم‌شان می‌کردند. تا به حال بیش از ۱۰۰ نفر از قربانیان و شاهدان این پرونده سیاه شناسایی شده‌اند اما خبری از آنها چاپ نشده است.  سخنگوی ویژه پلیس مدعی است گرچه ابتدا ظن پلیس بر شش نفر از مدرسان این مدرسه بود اما حالا این تعداد به ۱۸ نفر رسیده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *