تجاوز جنسی به دو دختر نوجوان و باکره توسط مرد 73 ساله

تجاوز جنسی به دو دختر نوجوان و باکره توسط مرد 73 ساله

تجاوز جنسی به دو دختر نوجوان و باکره توسط مرد 73 ساله

پیرمردی که با نقشه های شیطانی خود موفق شده بود دو دختر را به دام اندازد و به آن ها تجاوز کند 73 ساله بود و همچنان هوس های جنسی را به گونه ای شیطانی در دل داشت. مرد شیطان صفت 73 ساله انگلیسی که به اتهام آزار و اذیت دو دختر نوجوان به زندان محکوم شده بود، در اتفاقی عجیب به جای زندان به خانه سالمندان مجللی منتقل شد.

 

تجاوز مرد 73 ساله به دو دختر نوجوان و باکره

رونالد آتکینسون»، سال 2011 به اتهام تجاوز به دو دختر زیر 16 سال، دستگیر و پس ازمحاکمه به 11 سال زندان محکوم شد. اما در حالی که تنها 5 سال از این محکومیت گذشته است، یک منبع آگاه در پلیس انگلیس مدعی شد این زندانی خطرناک به طورپنهانی به یک خانه مجلل سالمندان منتقل شده که با هزینه ماهیانه حدود 7هزارپوند، از مردان و زنان سالمند ثروتمند نگهداری می‌کند. به گزارش پارس ناز تحقیقات نشان داده هیچ یک از سالمندان این مرکز از گذشته سیاه «آتکینسون» باخبر نیستند و با او مانند بقیه رفتار می‌کنند.

همچنین این زندانی، تلفن همراه دارد و براحتی می‌تواند با دیگران ارتباط برقرار کند.افشای این خبر با واکنش‌های رسانه‌ای بسیاری در انگلیس همراه بوده اما هنوز واکنشی از سوی مسئولان قضایی این کشور دیده نشده است

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *