تجاوز جنسی راننده سرویس به دختران در اتوبوس

تجاوز جنسی راننده سرویس به دختران در اتوبوس

تجاوز جنسی راننده سرویس به دختران در اتوبوس لو رفت. این راننده که از وجود دوربین مخفی پلیس در داخل اتوبوس خود خبر نداشت دو نفر از دانش آموزان دختر را مورد تجاوز قرار داد.

 

“جیمز داونپورث” 44 ساله به اتهام تعرض و مرگ چند دانش آموز شناسایی و دستگیر شد. بنابراین گزارش سماتک این راننده بی شرم در حالی که سرگرم بازی با گوشی تلفن همراه خود بود در مسیر مدرسه به خانه به دلیل بی احتیاطی مسلم وی از مسیر خارج و واژگون شد.

 

پلیس پس از حضور در صحنه و برای یافتن علت اصلی این حادثه در دستور کتبی خواستار بازبینی فیلم‌های ضبط شده در دوربین نصب شده در اتوبوس مدرسه را صادر کرد.

 

پلیس در ابتدا در بازبینی در جستجوی مواردی بود تا علت این حادثه را کشف کند که از دیدن صحنه‌هایی که توسط دوربین پخش می‌شد متحیر شدند و به دستور پلیس”داونپورث” بازداشت شد.

 

به گفته سخنگوی پلیس ایساکس در ناکسویل این راننده بی شرم سرویس مدرسه دو دختر محصل 11 تا 12 سال را در داخل اتوبوس در حالی  مورد تعرض جنسی قرار داده بود  که از وجود دوربین کوچکی که نه تنها در اتوبوس وی بلکه در تمامی اتوبوس‌های مدرسه نصب شده بود، بی اطلاع بود.

 

زمانی که وی به اتهام جرایم جنسی علاوه بر قتل غیر عمد دستگیر شد هر گونه اتهامی را رد و بر بی گناهی خود پافشاری می‌کرد. بازپخش این فیلم در اولین جلسه دادگاه به قدری وی را متحیر ساخت که جای هیچ گونه تردیدی برای متهم کردن وی به تجاوز به عنف باقی نگذاشت.

 

علت این حادثه بنابر تحقیقات پلیس پس از بازبینی صحنه بی احتیاطی مسلم وی در هنگام رانندگی عنوان شد. این اتوبوس با 15 سرنشین خود در حالی که در مسیر مدرسه تا منزل مسکونی دانش آموزان در حال حرکت بود به دلیل بی توجهی راننده از مسیر خود خارج و پس از برخورد به گاردریل  واژگون شد.

 

در این حادثه دو دستیار معلم به همراه 2 تن از شاگردان 17و 16 ساله کشته شدند. جیمز داونپورث پس از تکیل شدن پرونده‌اش و شکایت دو خانواده قربانی تعرض جنسی به اتهام تجاوز به عنف و قتل غیرعمد محاکمه خواهد شد.

 

ناکسویل سومین شهر بزرگ ایالت تنسی در آمریکا است که به منظور کاهش جرایم جنسی و کودک آزاری در تمامی نقاط مدارس از جمله کلاس‌های درس و … همچنین سرویس‌های مدرسه مجهز به دوربین‌های مدار بسته شده‌اند.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *