کار شرم آور ۲ جوان با معصومه تو اتاق خانه پدری

تجاوز,شرم آور

کار شرم آور ۲ جوان با معصومه تو اتاق خانه پدری

دو پسر جوان که معتاد بودند دختر جوان به اسم معصومه را در خیابان اغفال نمودند که وی نیز معتاد بودو وی را به منزل خود بردند. رسیدگی‌به پرونده قتل زن شیشه‌ ای با ضربات چوب و دیلم در مشهد پس از گذشت دو سال و شش ماه پیگیری قضایی به پایان رسید و رأی نهایی کیفرخواست قصاص برای متهم اصلی به محاکم کیفری ارسال شد.

 

ساعت حدود 35 : 20 روز چهارم تیرماه سال 1394 مردی سال خورده با حالتی منقلب به کلانتری شهید باهنر مشهد مراجعه کرد و از ماجرایی خوفناک که شب گذشته در منزل‌اش رخداد افتاده بود, خبرداد.مرد 65 ساله در اظهاراتش که توأم با استرس بود به افسر نگهبان کلانتری گفت: ساعت 30 : 03 بامداد, فرزندم که اعتیاد به مواد‌مخدر دارد

 

به همراه پسری نوجوان و نیز خانمی جوان به منزل‌ام آمدند و به رخداد هم به اتاقی که من دراختیار پسرم قرار داده بودم, رفتند. بعد از گذشت چند دقیقه سر و صدای‌شان بالا گرفت. همسرم گفت برو ببین چه اتفاقی افتاده اما من نمیخواستم دخالتی در کارشان بکنم برای همین به سر و صداهای‌شان دقت نکردم.

 

این مرد سال خورده ادامه داد: هرچه هوا تاریک‌تر می ‌شد صدای جر و بحث پسرم با دختر جوان بالاتر می‌رفت. در بین این سر و صداها متوجه شدم, که دختر جوان به پسرم می گوید «نزن … نزن …». صدای دعوای آنان تا نزدیک صبح ادامه داشت که به یکباره خاموش شد.

 

همسرم که همان‌ گونه نگران بود دوباره از من خواست بروم و سر و گوشی آب بدهم. از پنجره اتاق پسرم داخل را نگاه کردم. پسرم به همراه دوست نوجوانش در حال گذاشتن بدن غرق در خون و کبود دختر جوان داخل یک کیسه آشغال بودند. با دیدن این صحنه بدون این که آنان متوجه شوند در اتاق را قفل کردم و موضوع رابه کلانتری خبر دادم.

 

با به دست آمدن این اطلاعات بی درنگ تیم تجسس کلانتری شهید باهنر برای صحت اظهارات مرد سال خورده راهی محل جرم شدند که با ورود ضابطین قضایی به صحنه حادثه صحت گفته این مرد تایید شد. ماموران در بررسی اولیه متوجه شدند, متهم به همراه دوست نوجوانش, دختری جوان که آثار اعتیاد به موادمخدر در چهره‌اش مشهود بود رابه محل کشانده و به دلیلی نامعلوم مورد ضرب و شتم مرگبار قرار داده‌اند.

 

متهمان پرونده بی درنگ توسط پلیس دستگیر و موضوع مصدومیت شدید دختر جوان به مرکز فوریت‌های اورژانس 115 گزارش شد. طولی نکشید که عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند. با حضور تکنسین‌های اورژانس و بررسی بدن غرق در خون دختر جوان مشخص شد او فاقد علایم حیاتی است و مرگ وی در همان ثانیه‌های ابتدایی تایید شد.

 

با اعلام فوت دختر جوان با هویت معصومه, فرضیه قتل مطرح و بی درنگ موضوع به دادسرای مشهد اعلام ودر مدت دوران کوتاهی بازپرس مخصوصاً قتل عمد به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در محل جرم حاضر شدند.

 

اعتراف به قتل در صحنه جرم

متهم پرونده که کریم اسم داشت در همان دقایق اولیه به قتل معصومه اعتراف کرد و پرده از جزئیات این حادثه خوفناک برداشت و به انگیزه‌اش درمورد ارتکاب این قتل اشاره کرد و گفت:ساعت حدود 30 : 03 بامداد بود که معصومه را داخل خیابان دیدم. او به دنبال شیشه بود. به او گفتم جنسی که به دنبالش میگردد

 

را دارم برای همین به همراه دوستم «متهم ردیف دوم» وارد منزل‌مان شدیم و به رخداد هم دزدکی به اتاقی که پدرم در اختیارم گذاشته بود رفتیم. بعد از چند دقیقه از استعمال مواد‌مخدر متوجه شدم, معصومه به مواد مخدری که برای فروش داشتم دست درازی کرده و چند بسته را برداشته است.

 

ابتدا به او گفتم چرا دست به اینکار زده‌ای اما او هیچ پاسخی نداد. برای این که به او بفهمانم کارش اشتباه بوده سرش داد کشیدم اما معصومه مدام جریان دزدی را کتمان می کرد. تا این که تصمیم گرفتم وی را کتک بزنم تا حقایق را بگوید.این مرد 38 ساله ادامه داد: با چوب دستی که در اتاقم داشتم چند ضربه به سر,

 

صورت و دیگر اندام‌هایش زدم که بعد از گذشت دقایقی از کارم پشیمان و دست از کتک زدنش کشیدم. زمانی نگذشته بود که دوستم گفت او نفس نمی کشد. وقتی متوجه شدم, معصومه مرده است از دوستم خواستم تا یک کیسه آشغال بیاورد و بدن معصومه را داخلش بگذاریم و بعد آنرا داخل کال بیندازیم, اما از جاییکه اقبال با من یار نبود به دام قانون افتادم.

 

دو متهم دستگیر شده در محل جرم طبق دستور مقام قضایی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند و پیکر متوفی نیز برای تعیین علت مرگ به دکتری قانونی منتقل شد. متهم ردیف دوم این پرونده که لحظه ارتکاب جرم درکنار کریم بود, در مواجهه با کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی در اعترافاتش عنوان کرد من و معصومه وارد منزل کریم شدیم.

تجاوز,شرم آور

قرار بود مواد مصرف کنیم. بعد از استعمال مواد, کریم به معصومه گیر داد که مقداری از بسته‌های شیشه‌اش را دزدیده است. معصومه هرچه میگفت من دست به آن‌ها نزده‌ام اما گوش کریم بدهکار این حرف‌ها نبود تا این که چوب دستی را برداشت و با آن به جان او افتاد.

 

ضربه چوب دستی به قدری شدت داشت که پس از چند ضربه شکست. در حالیکه معصومه مدام از کریم درخواست می کرد, دست از سرش بردارد و بگذارد برود اما کریم دست بردار نبودو میله‌ای آهنی آورد و دوباره آغاز به کتک زدن معصومه کرد.

 

کتک زدن معصومه ادامه داشت تا این که دیگر صدایش در نیامد و به ضربات وارده نیز هیچ عکس ‌العملی نشان نمی‌داد. من که ترسیده بودم به کریم گفتم فکر می کنم مرده است, دراین لحظه دست از کتک زدن دختر بیچاره برداشت.

 

بدن معصومه کبود و غرق در خون شده بود. کریم مرا وادار کرد که یک کیسه آشغال بیاورم و پیکر معصومه را داخل آن بگذاریم و بعد آنرا در کال رها کنیم. مشغول جاسازی متوفی داخل کیسه آشغال بودیم که پلیس‌ها سر رسیدند و ما را دستگیر کردند.

 

صدور کیفرخواست

با تکمیل تحقیقات, پرونده قتل دختر جوان برای ادامه رسیدگی‌ها به دادسرا ارسال و متهمان طی چند جلسه در مقابل مقام قضایی قرار گرفتند. کریم و متهم ردیف دوم پرونده در جلسات بازپرسی ضمن اعتراف به قتل متوفی روش و انگیزه ارتکاب جرم‌شان را نیز شرح دادند.

 

همینطور متهم اصلی پرونده با دستور بازپرس جنایی دادسرا دوباره به محل ارتکاب جرم مراجعه ودر برابر تیم تحقیقاتی پرونده صحنه جنایتش را بازسازی کرد.دراین میان نتیجه آزمایشات دکتری قانونی اعلام و مشخص شد متوفی به علت خفگی و عوارض ناشی ازآن جانش را از دست داده است.

 

دراین گزارش نیز به آثار جراحت و کوفتگی ناشی از وارد آوردن ضربات شیء سخت اشاره شده بود که به صورت مکتوب در اختیار بازپرس جنایی پرونده قرار گرفت.با دقت به این که اثری از خانواده مقتول نبود روال تحقیقات پرونده به کندی جلو می‌رفت تا این که بعد از سپری شدن یکسال سروکله اولیای دم که دو خواهر مقتول بودند, پیدا شد.

 

با دقت به این که بستگان مقتول در جلسات بازپرسی از دادسرا درخواست قصاص متهم را داشتند, پرونده برای صدور کیفر خواست به شعبه اظهار نظر دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد ارسال شد و قاضی مهدی امانی در جریان ادامه بررسی‌های آن قرار گرفت.

 

با دقت به تحقیقاتِ انجام شده این شعبه دادیاری و طبق اعترافات صریح متهم ردیفِ اول به ارتکاب قتل متوفی عمدی بودن قتل احراز و پرونده با صدور کیفرخواست قصاص برای رای نهایی در اختیار محاکم کیفری یک قرار گرفت…

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *