11 بازیگر سرشناسی که تحصیلات دانشگاهی دارند

4Eva-Longoria-20161

تحصیلات دانشگاهی بازیگران

شاید فکر کنید که ستاره های هالیوود به تنها چیزی که می اندیشند، بازیگری و سینما است اما بسیاری از آنها بچه درس خوان هایی هستند که در بهترین دانشگاه های آمریکا مانند دانشگاه هاروارد، بوستون، کلمبیا و… تحصیل کرده اند. اگر می خواهید با تحصیل کرده های هالیوود آشنا شوید، با ما همراه باشید.

جان لجند john legend

جان لجند در دوران دبیرستان جزو دانش آموزان ممتاز بود، به همین دلیل به او پیشنهاد دادند که در دانشگاه هاروارد ادامه تحصیل دهد. اما او ترجیح داد که تحصیلات خود را در رشته ادبیات انگلیسی با تمرکز بر ادبیات آمریکایی-آفریقایی ادامه دهد.

ان هتوی anne hathaway

ان هتوی چندین ترم را در کالج واسر در رشته مطالعات زنان گذراند اما پس از آن به دانشگاه گالاتین در نیویورک نقل مکان کرد.

اما واتسون emma watson

اما واتسون مدرک کارشناسی خود را در رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه براون دریافت کرد.  او می گوید: «من مشهورترین دختر دانشگاه بودم. دیگران گاهی من را هری پاتر صدا می زندند. اگر چه من مدام سعی می کردم نشان دهم که آنقدرها هم که آنها می گویند، مشهور نیستم اما گویا تاثیری در رفتار آنها نداشت. در هر صورت باید آن را قبول می کردم.»

متیو مک‌کانهی matthew mcconaughey

متیو مک‌کانهی فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع کارشناسی از دانشگاه تگزاس، در آستین، است. او حتی هنوز هم به این دانشگاه سر می زند تا در مسابقات فوتبال لانگهورن شرکت کند.

کورتنی کاداشیان kourtney kardashian

کورتنی کارداشیان پس از دو سال تحصیل در دانشگاه دالاس تگزاس، به دلایلی به دانشگاه آریزونا، جایی که توانست در رشته تئاتر فارغ التحصیل شود، نقل مکان کرد.

اوا لونگوریا eva longoria

اوا لونگوریا نیز مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه تگزاس ای اند ام دریافت کرد.

آدام سندلر adam sandler

آدام سندلر رشته هنرهای تجسمی را در دانشگاه نیویورک انتخاب کرد. او در فعالیت های فرهنگی دانشگاه نیز بسیار فعال بود.

برد پیت brad pitt

برد پیت دانشجوی رشته خبرنگاری با تمرکز بر تبلیغات از دانشگاه میزوری بود. تنها 2 هفته مانده به فارغ التحصیلی، او این دانشگاه را رها کرد و به هدف بازیگری به لوس آنجلس رفت.

آشتون کوچر ashton kutcher

آشتون کوچر رشته مهندسی بیوشیمی را در دانشگاه آیووا انتخاب کرد. او برای این که بتواند شهریه دانشگاه را بپردازد، در یک کارخانه غلات کار می کرد و گاهی هم خون خود را می فروخت.

ناتالی پورتمن natalie portman

در مصاحبه ای با مجله «نیویورک» در سال 1999، ناتالی پورتمن گفت: «برایم مهم نیست که به خاطر تحصیل کارم را از دست دهم، من باهوش و زرنگ تر از آنم که تنها به بازیگری بسنده کنم.»

جیک جیلنهال Jake Gyllenhaal

قبل از شروع حرفه بازیگری، جیک جیلنهال به مدت یک سال در دانشگاه کلمبیا تحصیل می کرد.

منبع: bartarinha.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *