ترک اعتیاد الناز شاکردوست و شقایق دهقان! + عکس ها

483
دسته‌بندی نشده

ترک اعتیاد الناز شاکردوست و شقایق دهقان! + عکس ها

 ترک اعتیاد الناز شاکردوست و شقایق دهقان! + عکس ها (2)

شقایق دهقان و الناز شاکردوست در فیلم آتیش بازی در نقشی کاملا متفاوت در یک کمپ ترک اعتیاد به ایفای نقش میپردازند که در ادامه میتوانید عکسهایی از این سکانس فیلم آتیش بازی را مشاهده نمایید.

 

آتیش بازی عنوان فیلم جدید بهمن گودرزی است که در آن شقایق دهقان نقش یک زن معتاد را بازی میکند که در کمپ ترک اعتیاد با الناز شاکردوست آشنا میشود.

شاید کمتر بودن ممیزی در تصویرسازی شخصیتهای معتاد باشد که باعث میشود در سینمای ایران در اغلب فیلمها کمرنگ یا پررنگ یکی دو شخصیت معتاد وجود داشته باشد.
آتیش بازی تازه ترین فیلم بهمن گودرزی نیز از این مورد مستثنا نیست. هرچند کاراکترهای اصلی این فیلم که توسط الناز شاکردوست و امین حیایی ایفا می شوند هیچ کدام اعتیاد ندارند اما در بخشی از فیلم کاراکتر زن داستان در پی تصاحب یک شیء عتیقه وارد کمپ ترک اعتیاد می شود.
ترک اعتیاد الناز شاکردوست و شقایق دهقان! + عکس ها (1)
در کمپ است که شقایق دهقان بازیگر زن سینما را می بینیم؛ آن هم در قامت یک زن معتاد که برای ترک به کمپ آمده اما مصرف مخدر در او آن قدر بالا بوده که به نوعی پارانویای ذهنی دچار شده است.
هرچقدر ایفای نقش شاکردوست در آتیش بازی تکرار مکررات و منطبق بر شمایلی است که از او در رسوایی یا تو و من دیده ایم بازی دهقان در نقش یک زن معتاد بشدت باورپذیر و متفاوت از کار درآمده است.
شقایق دهقان خیلی خوب و کاملا در خدمت هویت کاراکتر جدیدش از آن کاراکتر طناز و شوخ و شنگی که در سریالهای تلویزیونی دیده ایم فاصله گرفته و توانسته شخصیت یک معتاد روان پریش را به درستی خلق کند.
در خلاصه داستان فیلم آمده است : «قدیمی یا میگن طرف اینقدر شیر داغ خورده دهنشو سوزونده ،موقعی که میخواد دوغ بخوره فوتش میکنه . حالا این شده حکایت ادم های آتیش بازی یا اینقدر تخته گاز میرن که یاتاقان میزنه یا اینقدر احتیاط رو رعایت میکنن که از اونور بوم میفتن.»
امین حیایی و الناز شاکردوست بازیگران اصلی این فیلم بوده و شقایق دهقان ، سحر قریشی ، میرطاهر مظلومی و عزت الله مهرآوران از دیگر بازیگرانی هستند که در این کار حضور دارند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *