توقیف نشریه یالثارات به دلیل توهین به هنرمندان در جشن حافظ

نشریه-یالثارات

لغو مجوز نشریه یالثارات

اهانت نشریه یالثارات به نوع پوشش هنرمندان موجب لغو مجوز این نشریه شد . توهین اخیر نشریه یالثارت به هنرمندان کشور با کلمات سخیف منجر به طرح دوباره پرونده شد و این نشریه متخلف شناخته و درنهایت توقیف شد.توهین اخیر این نشریه به هنرمندان کشور با کلمات سخیف منجر به طرح دوباره پرونده شد و این نشریه متخلف شناخته و درنهایت توقیف شد.

اونوقت وظیفه ارشاد نسبت به تمسخر حجاب و عفاف و بی عفتی و بی حجابی این بازیگران چی میتونه باشه … پس امر به معروف و نهی از منکر چی میشه !!

سی امین نشست خبری حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی در سال همایش های برج آزادی برگزار شد.

نوش آبادی در این نشست خبری، درباره اهانت نشریه «یالثارات» نسبت به برخی هنرمندان و موضع ارشاد اظهار داشت:نشریه مذکور چندین بار به دلیل رعایت نکردن اخلاق رسانه ای توقیف شده بود و با وساطت دوباره راه اندازی شد. اما این بار به بهانه تحلیل یک رویداد سینمایی و نوع پوشش هنرمندان، به ساحت هنر اهانت کرده بود. در حال حاضر نشریه «یالثارات» لغو مجوز شده و پرونده آن به دادگاه ارجاع داده شده است تا در مورد این موضوع تصمیم بگیرد. توهین به ساحت هنر و هنرمندان پذیرفتی نیست. این حرکت ضد اخلاقی، ضد فرهنگی و ضد رسانه ای است.

 نشریه یالثارات

نشریه یالثارات توقیف شد

وی تاکید کرد:برای ما تفاوتی ندارد آن نشریه موافق با چه گروه و جناحی است. هیأت نظارت بر مطبوعات نهاد حکومتی و فرا قوه ای است و تصمیماتی که می گیرد، تصمیمات نمایندگان تمام قوا است.

نوش آبادی گفت:برای ما فرق نمی کند نشریه یالثارات متعلق به چه حزب و نهادی است. اگر نشریات خلافی مرتکب شوند طبق قانون با آنها برخورد می شود.

توقیف نشریه یالثارات به دلیل توهین به هنرمندان در جشن حافظ

منبع : ایلنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *