توهین یالثارات به شهاب حسینی

tohinshahabhosseini

توهین یالثارات به شهاب حسینی

ماجرای توهین یالثارات به شهاب حسینی

شماره جدید نشریه یالثارات با به کارگیری الفاظ نامناسب جدیدی به هنرمندان منتشر شد.

 

هنر دوگانه سوزی!؟

 

تنها کسی که نباید مقابل لثارات موضعی اتخاذ می‌کرد شهاب حسینی بود. بازیگری که هم اکنون در آمریکاست و مشغول انجام امور اداری اقامت و گرین کارت ایالات متحده است تا به جمع دو گانه سوزهای سینمایی بپیوندد البته دو گانه سوز، فحش یا ناسزا نیست. عنوانی است که به عده‌ای از اهالی سیاست و فرهنگ اطلاق می‌شود که غیر از پاسپورت ایرانی، کارت سبز اقامت در کشورهای استعمارگر اروپایی و آمریکایی، را به دوش می‌کشند.

 

شهاب حسینی حین انجام امور اداری دو گانه سوز شدنش، سوز آمریکایی شدیدی از خود بروز داد  و در مقابل تیتر جنجالی دیوث کیست؟ لثارات موضع تندی اتخاذ کرد، بلکه امور اداری دو گانه سوز شدندش سریع‌تر انجام شود اما نکته بعدی این است که یکی از حامیان اصلی فیلم فروشنده فاطمه الرمیحی رییس اجرایی موسسه فیلم دوحه و دختر امیر قطر از حامیان اصلی داعش است.

,توهین جدید هفته نامه یالثارات به بازیگر فیلم فروشنده شهاب حسینی

فیلم فروشنده در واقع سفارش حامی داعش است که به مرد ایرانی می‌ آموزد اگر به همسرت تجاوز کردند باید اول از همسرت اجازه بگیری بعد توی گوش متجاوز بزنی!

 

طبیعی است که دختر امیر قطر از حامیان مهم داعش از ساخت فیلم ایرانی، با چنین مضمونی بشدت حمایت می‌کند و جناب شهاب حسینی خبر ندارد بخشی از دستمزدی که بابت حضور در این فیلم را دریافت کرده را به صورت مستقیم (نه غیر مستقیم) حامیان داعش تقدیم ایشان کرده‌اند. لثارات و نویسندگانش در دفتری دور افتاده در شهر مذهبی ری دارند نون و ماستشان را می‌خورند و پول هم دختر امیر قطر که هیچ، از هیچ نهاد قدرتی قرآنی دریافت نمی‌کنند.

 

اما جناب شهاب خان دو گانه سوز حسینی، شما با حضور در فیلم فروشنده قبلا عضوی از داعش شده‌ای و متاسفانه اصغر فرهادی (کارگردان) به هیچ عنوان نتوانست سرمایه‌ گذاری دختر امیر قطر را در فیلم فروشنده ماست مالی کند.

 

ماجرای جواب شهاب حسینی به یالثارات چه بود ؟

,تویه بی شرمانه جدید هفته نامه یالثارات به شهاب حسینی

آقایان نه چندان محترم و مجهول الحال که با وقاحت تمام اقدام به چاپ مطلبی در شرمنامه خود کردید
پاسخ سوالتان ساده است. دستان شما شایسته حرمت قلم نیست. آن را زمین بگذارید و به هم کیشان داعشی خود بپیوندید. برای آوردن نام هنر و هنرمندان این مرز و بوم دهان خود را آب بکشید که به هیچ عنوان صلاحیت اظهار نظر در مورد محبوبین دل این مردم را ندارید
ننگ بر شما. شهاب حسینی

جدیدترین توهین یالثارات به شهاب حسینی

ماجرای توهین یالثارات به شهاب حسینی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *