فیلم جدال وحشیانه تمساح و بچه کوسه !

جدال-بچه-کوسه-و-تمساح
فیلم جدال وحشیانه تمساح و بچه کوسه !  : آقای جاناتان کهلر استرالیایی زمانیکه در حال بدست آوردن کنترل تمساح بود ناگهان باصحنه وحشتناکی روبرو شد که ویدیو انرا در صفحه مجازی اش به اشتراک گذاشت.

جنگ و جدال وحشیانه تمساح و بچه کوسه!

تمساح ها یکی از وحشتناک ترین حیوانات با فک و ارواره های بسیار قدرتمند هستند که برای به دام انداختن یک طعمه شاید دقیقه ها و ساعت های طولانی را در زیر آب چشم انتظار باقی بمانند تا طعمه به آنها نزدیک شود و بتوانند آنرا به عنوان وعده خود تبدیل سازند.

از این رو می توان این حیوانات را بسیار باهوش و خطر آفرین دانست که در طی چند لحظه می توانند جان هر موجودی را به دام بیندازند. با این وجود سالانه برخی از مربیان سیرک ها و افرادی که در زمینه نمایش عمومی فعالیت دارند، جان خود را برای شناخته و محبوب شدن توسط این حیوانات به خطر می اندازند و شاید حتی کشته شوند.

 

آقای کهلر در مصاحبه با NT News این گونه گفت که در حال جابجا کردن تمساح بودیم که ناگهان یک بچه کوسه با قدرت به تمساح که به گوشت مرغ متمرکز شده بود حمله ور شد و تصور می شد که بچه کوسه گوشت مرغ را با پرشی که انجام داد برای خودش نمود اما موفق به بدست آوردن گوشت نشد!

ویدیو جنگ و جدال وحشیانه تمساح و بچه کوسه! ؛

جدال وحشیانه تمساح و بچه کوسه

منبع : نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *