جفت گیری خر در خواب | تعبیر خواب جفتگیری گاو با خر

خودبینی

جفت گیری خر در خواب و تعبیر خواب گاو فربه با خر شاخدار جفتگیری می کرد

با سلام،من خواب عجیبی دیدم که نمیدانم تعبیر دارد یا خیر.
در اول خواب یک مار نارنجی رنگ را دیدم که قصد از بین بردن مرا داشت و من به خانه ای پناه بردم و در آن خانه افراد مسلحی بودند که آنها هم بخاطر حمله این مار یا موجودات دیگری به داخل خانه پناه برده بودند.
سپس دیدم در همانجایی هستم که در ابتدا مار را در آنجا دیده بودم. یک خر سفید رنگ که شاخی بر روی پیشانی اش بود و دستان جلویی اش شبیه به دستان انسان بود ولی کمی تفاوت داشت و انگار دستانش تازه بوجود آمده بودند، بر پشت یک گاو سیاه رنگ و درشت هیکل، قرار داشت و با او رابطه جنسی برقرار میکرد. لطفا تعیر خواب را برایم بگویید.

تعبیر خواب جفت گیری خر در خواب :

این چه خودبینی وحشتناکی است که شما به آن گرفتار شده اید. آدمی با چنین خصوصیات اخلاقی می تواند یک محتکر واقعی باشد.
در صحنه اول، مار نارنجی نماد موقعیت خطری است که فرد احساس می کند. مار نماد خطر و رنگ نارنجی نماد المان های آغازین است. به عبارت دیگر، فرد متوجه علائم اولیه اتفاقی می افتد که ناگوار بوده و می تواند باعث آسیب آدم ها شود. شما به خانه ای مملو از انسان های مسلح وارد می شوید و در آن پناه می گیرید. در حقیقت، افرادی که می توانند از سلاحشان برای رفع خطر و کمک به دیگران استفاده کنند همه آنجا جمع شده و فقط و فقط به فکر آرامش خاطر خودشان هستند. درست مثل سودجویان که چون بحرانی در جامعه شروع می شود انبارهای خود را پر می کنند، بی خیال دیگران!
در صحنه دوم واقعیت مسئله به واضح ترین شکل خود را نشان می دهد. دوست خوبم، آن صحنه که می بینید در حقیقت سوی سیاه و تاریک آدم هایی را نشان می دهد که منیتشان بر زندگی شان حکومت می کند. محلی که مار نارنجی را دیده اید، در حقیقت حال پرده برداری می شود تا شما تشخیص دهید خطر چه بوده و نفس شما چه کرده است: گاو فربه در جای مار ایستاده و خری شاخدار در حال جفتگیری با اوست؛ یعنی خطر همان مشکلات اجتماعی یا اقتصادی است و رفتار شما در قبال این مشکلات گرفتار شهوت فزاینده نفس برای بهره برداری هرچه بیشتر شدن است. تعبیر خواب خر به دنبال خواهش های نفس رفتن و تعبیر خواب گاو به بهره و سود رسیدن است. بنابراین، رابطه جنسی خر با گاو یعنی فقط به دنبال مطالبات خود بودن و برای آن حقها را نادیده گرفتن است. آدمی که نبض افت و خیزهای بازار ارز، طلا یا بورس را می داند، آدمی که متوجه نوسان قیمت اجناس است و بعد از این آب گل آلود نهایت بهره را می برد و دیگران را با شاخش مجروح می کند. در حقیقت، شاخ خر نماد انسانی است که برای منافعش به دیگران صدمه می زند.
دوست عزیز، از خواب گران بیدار شوید. خور و خواب و خشم و شهوت شغب است و جهل و ظلمت/ حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت.

جفت گیری خر در خواب

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *