حامله شدن گلشیفته در آمریکا + عکس جنجالی و جزئیات

گلشیفته+فراهانی+از+همسر+دومش+بچه+دار+شد+

حامله شدن گلشیفته در آمریکا

گلشیفته فراهانی بازیگر جنجالی کشورمان که چندی پیش خبر ازدواجش با مجری صدای امریکا رسانه ای شده بود چند وقتی است که شایعاتی پیرامون بارداری او پخش شده است . چند وقتی است در فضای مجازی شایعات زیادییرامون باردار شدن گلشیفته فراهانی به گوش می رسد . پیج های مختلف شایعه باردار بودن او را به شکل گسترده ای منتشر کرده اند و با انتشار ویدیوی زیر اظهار داشتند که او حامله است . تا به حال خود گلشیفته فراهانی واکنشی به این شایعات نشان نداده و سکوت کرده است .

حامله شدن گلشیفته در آمریکا + عکس جنجالی و جزئیات

من و همسرم بعد از دو سال زندگی در فرانسه جدا شدیم

‌فراهانی به هفته نامه آلمانی می گوید اصلا سیاسی نیست و والدین و خواهرش برای دیدن او دائم در خط تهران – پاریس در رفت و آمد هستند. گلشیفته فراهانی (متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر و نوازنده ایرانی است.

او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا و خواهر شقایق فراهانی بازیگران سینما و تلویزیون است.او در سال ۱۳۸۴ با امین مهدوی ازدواج کرد. وی در سال ۸۲ در جریان فیلم بابا عزیز با همسر آینده اش آشنا شد. امین محمد مهدوی که جزو عوامل این فیلم ‌محسوب می شد به عنوان مترجم در کنار دیگر عوامل حضور داشت. جرقه این آشنایی در فیلم ” باباعزیز” می خورد، ‌چندی بعد و در همان سال ۸۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

امین محمد مهدوی متولد ۱۵ آذر ۱۳۵۰، مترجم زبان های ‌انگلیسی، فرانسه است و به زبان های عربی و اسپانیولی هم تسلط دارد. خبرنگار هفته نامه آلمانی سپس درباره جدایی گلشیفته از همسرش می پرسد. او می گوید: زمانی که من ایران را ترک کردم با همسرم بودم و حتی دو سال نیز با هم در خارج از ایران زندگی کردیم اما حالا دیگر از هم جدا شده ایم. و البته توضیح بیشتری درباره چرایی این جدایی نمی دهد. خبرنگار مجله آلمانی برای اینکه مصاحبه اش را با یک فضای عاطفی به پایان ببرد درباره مردی می پرسد که در فیلم “خورش آلو با مرغ”، از فرط عشق جان می دهد. گلشیفته نیز از فرصت استفاده می کند و مردم ایران عاشقان بی نظیری در دنیا معرفی می کند که همه چیزشان را در راه عشق می دهند.

به گزارش جام نیوز، «گلشیفته فراهانی» بازیگر سابق سینمای ایران که با هدف شهرت‌طلبی و خودنمایی در سینمای‌هالیوود به ملت خودش پشت کرد و به خارج از کشور رفت، در جدیدترین فعالیت خود در فیلمی‌باعنوان «بهشت» در نقش دوست‌دختر جوانی فرانسوی ایفای نقش می‌کند. این بازیگر نقش‌های سخیف و اکثراً کوتاه فیلم‌های درجه دو و سه‌هالیوودی، در فیلم‌های گذشته‌اش در نقش‌هایی همچون روسپی، رقاص، دوست‌دختر و … ظاهر شده بود. گلشیفته در آخرین فیلم خود با نام «یاسمین» نقش یکی از دوست‌دخترهای جوانی فرانسوی را بازی کرده که در عالم موسیقی فعالیت می‌کند. زندگی «پل» و دوست‌دخترهای متعددش از جمله یاسمین (گلشیفته فراهانی) در این فیلم مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی و بی‌قید و بندی جوانان غربی را ترویج می‌کند.

گلشیفته فراهانی از همسر دومش بچه دار شد

فیلم آمریکایی «یک مشت دروغ» (مجموعه دروغ‌ها) نخستین فیلم خارجی گلشیفته فراهانی بود. فیلمی‌با موضوع جنگ و البته بر ضد مردم عراق به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «لئوناردو دی کاپریو». گلشیفته در این فیلم نقش زنی عرب به نام «عایشه» را بازی می‌کند که با بازیگر نقش اصلی فیلم (لئوناردو دیکاپریو) ارتباط داشت. گلشیفته فراهانی سال گذشته نیز در «اکسدوس؛ خدایان و پادشاهان» بازی‌کرد که به‌سبب تحریف‌های تاریخی فراوان، این فیلم در بسیاری از کشورهای اسلامی‌از مجله مراکش، مصرر، امارات و … اجازه اکران نگرفت.

به گزارش امپراتوری دروغ، گلشیفته چند ماه پیش نیز برای رسانه‌ای‌تر شدن، تصویری کاملاً عریان از خود منتشر کرد و اینگونه به طور رسمی‌وارد صنعت هرزه‌نگاری غرب شد. عمل شنیع و زشت این بازیگر فراری به‌قدری زشت و زننده بود که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این اقدام، از او به شدت انتقاد کرده و انتشار تصویر برهنه وی را بی‌ادبی به مردم ایران دانستند. بازیگری که روزی با غرور و خودشیفتگی برای بازی مقابل «دی‌کاپریو» روسری از سرش انداخت، اکنون دیگر چاره‌ای ندارد جز اینکه هر پیشنهادی را برای بازی قبول کند و حتی برای امرار معاش، در فیلم‌های تبلیغاتی و ویدئوکلیپ‌های گروه‌های موسیقی منحرف غربی به عنوان زنی رقاص و هرزه ظاهر شود.

گلشیفته فراهانی از همسر دومش بچه دار شد

عکس لخت و برهنه گلشیفته فراهانی که در یک مجله هالیوودی

گلشیفته فراهانی از همسر دومش بچه دار شد

خبر ازدواج گلشیفته فراهانی با مجری معروف تلویزیونی ، کامبیز حسینی به تازگی در اینستاگرام برخی از دوستان آنها منتشر شد. تصاویر ازدواج گلشیفته فراهانی با کامبیز حسینی مجری صدای آمریکا کامبیز حسینی بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون اهل ایران است که هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. او اجراکنندهٔ برنامهٔ تلویزیونی طنز است.

کامبیز حسینی بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون اهل ایران است که هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. او اجراکنندهٔ برنامهٔ تلویزیونی طنز سیاسی برنامهٔ پارازیت بود و که هم‌اکنون برنامهٔ پولتیک را اجرا می‌کند. او نویسنده و مجری برنامهٔ تلویزیونی پارازیت بود که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ میلادی از بخش فارسی صدای آمریکا پخش می‌شد. کامبیز حسینی روز دهم مرداد سال ۱۳۵۴ در شهر رشت متولد شد و در همان شهر و مشهد بزرگ شد.

گلشیفته فراهانی از همسر دومش بچه دار شد

گلشیفته فراهانی نیز دیروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را به همراه کامبیز حسینی منتشر کرد.

او در ده سالگی به‌مدت سه سال در برنامهٔ رادیویی غنچه‌های انقلاب اسلامی حضور داشت. وی تحصیلاتش را در رشتهٔ تئاتر و بازیگری در ایران و ایالات متحدهٔ آمریکا ادامه داد. او اکنون به بازیگری، نویسندگی و کارگردانی در تئاتر و رادیو و تلویزیون مشغول است. حسینی در سال ۲۰۰۰ میلادی به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد و در رادیو اروپای آزاد مشغول به‌کار شد و هم‌زمان به‌عنوان کارشناس و منتقد هنری با صدای آمریکا همکاری کرد.

گلشیفته فراهانی از همسر دومش بچه دار شد

و در بخش فارسی صدای امریکا به عنوان کارشناس هنری و مجری برنامهٔ شباهنگ حضور یافت و سپس به عنوان نویسنده و مجری در برنامهٔ پارازیت مشغول به کار شد. کامبیز حسینی مجری پارازیت با رفتار غیراخلاقی و تهدید جنسی، قصد تجاوز به یک دختر در امریکا را داشته؛ او حتی کارت شناسایی خود را نیز به آن دختر نشان داده بود اما از طرف آن دختر با شکایت در دادگاه فدرال آمریکا مواجه شد.

البته خبر ازدواج این دو رسما تایید نشده است.

گلشیفته فراهانی از همسر دومش بچه دار شد

بیوگرافی گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی متولد 19 تیر 1362 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته موسیقی از دانشگاه جامع علمی کاربری است دیپلمه گرافیک از هنرستان تجسمی دارد و بجز بازیگری تجربه خوانندگی و نوازنده پیانو هم است.

گلشیفته فراهانی از همسر دومش بچه دار شد

نام شناسنامه و خانواده

بخاطر مخالفت ثبت احوال با نام گلشیفته در شناسنامه نامش رهاورد درج شده، پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیم نیا هر دو از بازیگران باسابقه هستند.

یک خواهر بزرگتر بنام شقایق فراهانی (بازیگر) و یک برادر بزرگتر بنام آذرخش فراهانی (نوازنده و خواننده) دارد.

گلشیفته فراهانی از همسر دومش بچه دار شد

شروع حرفه ای

شروع گلشیفته با حمایت پدرش از تئاتر شروع شد.

14 ساله بود که به فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی معرفی شد و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول بخش بین‌ الملل جشنواره فیلم فجر در سال 1376 را برای خود به ارمغان بیاورد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *