حضور معنادار اهل سنت در راهپیمایی اربعین +تصاویر

حضور معنادار اهل سنت در بزرگترین راهپیمایی جهان
351
دسته‌بندی نشده
همزمان با برگزاری بزرگترین راهپیمایی جهان در مسیر نجف به کربلا، زائران اهل سنت بیشتر از سال های گذشته به چشم می خورند و برخی رهبران مذهبی و دینی اهل سنت دوشادوش شیعیان در راهپیمایی اربعین حسینی در حال راهپیمایی هستند.
 حضور معنادار اهل سنت در بزرگترین راهپیمایی جهان
حضور راهپیمایان اهل سنت در مسیر نجف کربلا با استقبال گرم شیعیان مواجه شده است و شیعیان بعد از مواجه شدن با برادران اهل سنت خود، فوراً به استقبال آنها می روند و حتی کفش آنها را واکس می زنند.

“عمر، یاسین” یکی از زائران اهل سنت که اهل سیستان و بلوچستان است در همین زمینه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم گفت: دشمن تلاش می‌کند با راهپیمایی اربعین حسینی و بیان عناوینی چون حج شیعیان، دست به تفرقه و فتنه بزند در حالی که در این راهپیمایی، تنها از اهل سنت بلکه از دیگر ادیان الهی نیز حضور دارند و به هیچ عنوان این راهپیمایی مختص شیعیان نیست.

 حضور معنادار اهل سنت در بزرگترین راهپیمایی جهان +تصاویر
وی گفت: هیچ کدام از صحابه پیامبر و خلفای اسلام هیچ گاه محبت و عشق به اهل بیت پیامبر(ص) را منع نکرده اند و بلکه دشمن باید بداند که اهل سنت نیز امام حسین را که نوه عزیز پیامبر بود را دوست دارند و به ایشان عشق می ورزند و حتی از ائمه اطهار حاجت می گیرند.
 حضور معنادار اهل سنت در بزرگترین راهپیمایی جهان
“عمر یاسین”، در ادامه با اشاره وحشت دشمنان اسلام از راهپیمایی اربعین، تاکید کرد: دشمنان پیامبر و قرآن با راهپیمایی اربعین مخالف هستند چرا که این راهپیمایی نماد اقتدار مسلمین و وحدت شیعه و سنی است و امروز وهابیون که یک جریان و گروه سیاسی هستند و هیچ ارتباطی به اهل سنت ندارند از حضور اهل سنت در این مراسم بزرگ ناراضی هستند اما برای ما مهم نیست چرا که می دانیم علاقه به امام حسین مانند علاقه به رسول اکرم(ص) است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *