نظر حمید عسکری و فرزاد فرزین درباره برنده دربی 83

حمید عسکری و فرزاد فرزین

حمید عسکری :برد استقلال را بعید می دانم!

دربی 83 در راه است، بازی که هیچ نداشته باشد بازار کری خوانی اش از چند روز پیش آغاز شده و حالا حالاها ادامه دارد. میان اهالی موسیقی هم این کری خوانی ادامه دارد، بسیاری از خواننده ها هم هواداری شان را از تیم مورد علاقه پنهان نمی کنند و اتفاقا کری هم می خوانند.

حمید عسکری

کری خوانی فرزد فرزین و حمید عسکری

از این دسته از خواننده ها یکی فرزاد فرزین است که یک قرمز دو آتشه است و دیگری حمید عسکری است که علاقه اش را به تیم آبی پوش پایتخت با خواندن آهنگی نشان داده است. در آستانه دربی 83 این دو خواننده روبروی هم قرار گرفتند و به سوالات خبر ورزشی پاسخ گفتند که حرف هایشان درباره تیم های محبوبشان خواندنی است.

* حمید عسکری: راستش من با وجود اینکه استقلالی ام اما بعید می دانم استقلال در بازی روز جمعه بتواند نتیجه ای بگیرد و با آمادگی پرسپولیس که بهترین تیم ده سال اخیرشان را دارند احتمالا پیروز بازی آنها خواهند بود.

* فرزاد فرزین: روی کاغذ پرسپولیس بهتر است و من هم دوست دارم تیم محبوبم برنده شود ولی تجربه نشان داده که بازی پرسپولیس و استقلال شرایط خاص خودش را دارد. ولی حسم می گوید این بازی مساوی می شود و احتمالا صفر صفر هم مساوی می شود.

* حمید عسکری: مشکل اصلی استقلال در این فصل در خط هافبک است. استقالا در اغلب بازی های این فصل خط وسط را دوستی به حریفانش داده است.

فرزاد فرزین: تا یادم می آید، پرسپولیسی بودم و دلیلش را هم نمی دانم. پدرم هم می گوید بی طرف است اما از واکنش هایش در حین بازی معلوم است که پرسپولیسی است.

حمید عسکری:من فقط در مدرسه فوتبال بازی می کردم و زیاد فوتبال بازی کردن هم بلد نیستم ولی بسکتبالم خوب بود!

فرزاد فرزین: من تا دو سال پیش هم فوتبال بازی می کردم و در تیم هنرمندان هم حاضر بودم. اتفاقا دو سال پیش برای رقابت های آرت فوتبال به مسکو رفتیم که البته دهم شدیم اما در بخش اجرای زنده جایزه بهترین ترانه اجرا شده را به خود اختصاص دادیم!

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

حمید عسکری: رفاقت من با بچه های فوتبال بیشتر به حضور آنها در کنسرت هایم محدود می شود، البته مثلا با فرهاد مجیدی دوست هستم و هر از گاهی تلفنی با هم صحبت می کنیم ، سید مهدی رحمتی هم دوست خوبم است.

فرزاد فرزین:آلبوم «6» من ارتباطی به بازی معروف ندارد. من همه آلبوم هایم با شین آغاز می شود. این یکی هم همینطور.

حمید عسکری: بهترین خاطره ام از دربی آن بازی است که پیروز قربانی در دقیقه 93 گل برتری استقالا را زد و ما 3 بر 2 بازی را بردیم. بردهای پر گل دیگری هم داشتیم اما گل دقیقه 93 مزه دیگری می دهد.

حمید عسکری

حمید عسکری

فرزاد فرزین: همین بازی آخر که پرسپولیس 4 بر 2 بر خیلی چسبید. بازی 3-2 که پرسپولیس با سه گل ایمون زاید برد را هم خیلی دوست دارم البته آن زمان در استودیو مشغول کار بودیم ولی چون تیم دو گل عقب بود و در 10 دقیقه نتیجه عوض شد به شدت به دلم نشست.

حمید عسکری: راستش همسر من حتی اسم خواننده های پاپ داخل کشور را هم نمی داند چه برسد به فوتبال، همسرم اصلا فوتبالی نیست.

فرزاد فرزین: همسر من فوتبال را دوست دارد و تعقیب می کند.

نظر حمید عسکری و فرزاد فرزین درباره برنده دربی 83

منبع : پرشین وی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *