خبر خوب از وضعیت پژمان بازغی

4pejman.bazeghi

پژمان بازغی از بیمارستان مرخص شد

تهیه‌کننده سریال «روزهای بیقراری» ضمن اعلام خبر ترخیص پژمان بازغی از بیمارستان از حضور دوباره این بازیگر در ادامه تصویربرداری سریال در روزهای آینده خبر داد.

امیرحسین شریفی درباره وضعیت سلامتی پژمان بازغی بازیگر سریال «روزهای بیقراری»، گفت: طی چند روزی که بازغی در بیمارستان بستری بود برنامه ریزی گروه به گونه‌ای رقم خورد که خللی در مراحل ساخت سریال به وجود نیاید و از طرف دیگر نیز نظارت دقیقی بر مراحل درمان این بازیگر خوب کشورمان داشتیم تا هرچه زودتر با بهبود کامل به جمع خانواده و همکاران خود بپیوندد.

وی افزود: هر چند مشکل پژمان بازغی مشکل حاد و جدی نبود اما برای اینکه خیال مان از همه جهت راحت باشد تصمیم بر این شد که چند روزی تحت نظر کامل کادر پزشکی باشد. با لطف خداوند مشخص شد این بازیگر خوب و توانا هیچ مشکلی ندارد و از سه روز آینده مجددا بازی خود را در «روزهای بیقراری» آغاز خواهد کرد.

گروه تولید «روزهای بیقراری» در حال حاضر در لوکیشن هتل – بیمارستان گاندی مشغول تصویربرداری یکی از بخش‌های مهم این سریال هستند. یکی از ویژ‌گی‌های این سریال این است که در ۴ استان و منطقه جغرافیایی نظیر تهران، اصفهان، همدان و گیلان تصویربرداری می‌شود و در سکانس‌های هر استان تعدادی از بازیگران بومی و مطرح آن استان به گروه می‌پیوندند.

تصویربرداری این سریال به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی با حضور بازیگران اصلی شامل پژمان بازغی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی، کامران تفتی با هنرمندی بهنوش بختیاری و با حضور ابوالفضل پورعرب در تهران ادامه دارد و در روزهای پایانی تصویربرداری در لوکشین‌های تهران ۶ بازیگر جدید به گروه پیوستند.

والیه علوی عطیه غبیشابی، حمیدرضا هدایتی، حسام منظور، فاطمه واحدی و زهرا برومند ۶ بازیگری جدیدی هستند که به «روزهای بیقراری» پیوسته‌اند که با توجه به تنوع جغرافیایی این سریال و تصویربرداری در ۴ استان مختلف دو بازیگر از اصفهان،یک بازیگر از همدان و یک بازیگر از گیلان هستند.

منبع : mehrnews.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *