خردکن نایسر دایسر پلاس

خرید خردکن نایسر دایسر پلاس

خردکن نایسر دایسر پلاس

خرید خردکن نایسر دایسر پلاس Plus

خرید اینترنتی خردکن نایسر دایسر مدل پلاس اصل

خرید خردکن نایسر دایسر پلاس

خرید پستی خردکن نایسر دایسر پلاس اصل

قیمت : 110000 تومان

قیمت : 90000 تومان

kharid

 

خردکن نایسر دایسر مدل پلاس,خرید خردکن نایسر دایسر مدل پلاس plus,خرید اینترنتی خردکن نایسر دایسر پلاس اصل,فروش پستی غذاساز و خردکن نایسر دایسر پلاس Nicer Dicer Plus ,قیمت نایسر دایسر اصل,نایسر دایسر اصل آلمان,تخفیف خردکن نایسر دایسر مدل پلاس اصل آلمان ,حراج غذاساز نایسر دایسر مدل Plus,خرید ارزان نایسر دایسر پلاس

 

نایسر دایسر پلاس

شما هم حرکت سریع دستان سرآشپزهای حرفه‎ای را هنگام قطعه‌قطعه کردن میوه و سبزیجات با چاقوهای بسیار تیز دیده‌اید. تقریبا همه‌ی ما برای یک بار هم که شده، تلاش کرده‌ایم تا این کار مهیج را امتحان کنیم و البته شاهد نتایج دلخراشی بوده‌ایم. مسلما آشپزهای حرفه‎ای، برای انجام این کار، سال‌های زیادی تمرین کرده‌اند تا یاد گرفته‏‎اند چگونه بدون صدمه زدن به دستانشان با سرعت خیلی زیاد، میوه و سبزیجات را به قطعات کاملاً هم‌اندازه، گاهی خیلی ریز و نازک و گاهی درشت تقسیم کنند.
نایسر دایسر پلاس Nicer Dicer Plus وسیله‌ای چندکاره است. این وسیله این امکان را فراهم می‌کند تا شما بتوانید پیاز، گوجه‌فرنگی، خیار و سایر موادغذایی را در زمانی کوتاه و به‌راحتی، در اندازه‌های دلخواهتان خرد کنید. همچنین با استفاده از تیغه‌های تیز این غذاساز می‌توانید در هر ثانیه، چندین برش با شکل‌های متفاوت انجام دهید. این غذاساز دارای یک رنده‌ی تیز دارای روکش و یک پوست‌کن با دسته‌ی ارگونومیک است که شرایط پوست کندن را آسان‌تر می‌کند. به محتویات این غذاساز می‌توان ظرف دردار آن را اضافه کرد که از جنس پلی کربنیک است. این ظرف ضد خش، لکه و ضربه بوده و برای ذخیره کردن مواد غذایی خردشده در یخچال و فریزر مناسب است. امکان شست‌وشوی این ظرف با ماشین ظرفشویی وجود دارد.
این غذاساز یک بسته‌ی کامل شامل خردکن، له‌کن، پوست‌کن و رنده به همراه یک ظرف دردار ذخیره‌سازی است که تمام کارهای یک سرآشپز را برای آماده‌سازی موادغذایی قبل از طبخ غذا، در کمترین زمان ممکن و امن‌ترین روش انجام ‌می‌دهد.

خرید خردکن نایسر دایسر پلاس

 

 

آشنایی خردکن نایسر دایسر مدل پلاس Plus

 

نایسر دایسر پلاس دستگاهی چند کاربرده می باشد که کار در آشپزخانه را راحت و لذت بخش میکند .شما می توانید با استفاده از تیغه های برنده نایسر دایسر پلاس در یک ثانیه چند برش را با هم داشته باشید .

خردکن نایسر دایسر پلاس اصل یک خردکن چند کاره است که به تنهایی می‎تواند به اندازه بیش از ۱۰ وسیله آشپزخانه برای شما مفید باشد.

نایسر دایسر پلاس دستگاهی چند کاربرده می باشد که کار در آشپزخانه را راحت و لذت بخش میکند .با نایسر دایسر پلاس شما قادر خواهید بود گوجه فرنگی ، پیاز و خیار را برای سالاد فصل و سیب زمینی را برای پختن در یک زمان اندک و بسیار اسان خرد کنید .

شما می توانید با استفاده از تیغه های برنده نایسر دایسر پلاس در یک ثانیه چند برش را با هم داشته باشید .نایسر دایسر پلاس سالادساز حرفه‎ای است .تمامی کارهای خرد کردن، رنده کردن و پوست کندن میوه‎ها را فقط در چند ثانیه انجام می دهد.به کمک تیغه های بسیار تیز نایسر دایسر پلاس می‎توانید خیار، گوجه فرنگی و پیاز را برای ساخت سالاد فصل در قطعات کاملاً یک اندازه و یکدست خرد کنید .

خرید خردکن نایسر دایسر پلاس

 

مزیت های خردکن نایسر دایسر مدل پلاس plus

اول کارایی های بسیار زیاد آن است. نایسر دایسر پلاس هم خردکن است، هم پوست کن، هم رنده کن، هم چیپس ساز و هم ظرف یا محفظه‎ای با درپوش محکم برای نگهداری مواد غذایی.

دوم آنکه به کمک تیغه های بسیار تیز و باکیفیت آن که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند می‎توانید فقط با یک حرکت در هر ثانیه چندین برش را با هم انجام دهید.

این ویژگی تأثیر بسیار زیادی در بالا رفتن سرعت آشپزی و انجام کارهای دست و پا گیر دارد.

سوم ظرف بزرگ آن است که از جنس پلی کربنات ساخته شده (تنها مدل های اصلی) و کاملاً ضدخش، ضد لک و ضد ضربه است و می تواند فشار زیادی را تحمل کند.

این ظرف به راحتی با دست یا ماشین ظرف شویی شسته می‎شود و به دلیل اندازه مناسبی که دارد، می‌توان باقی قطعات را به راحتی در آن

جا داد.

 

خرید خردکن نایسر دایسر پلاس

آیا دستگاه خردکن نایسر دایسر پلاس واقعا مورد نیاز آشپزخانه شماست ؟

با اطمینان میتوان گفت خردکن نایسر دایسر اصل واقعا یک خردکن منحصر به فرد و کوچک است و برای هر آشپزخانه حداقل یکی مورد نیاز است .

یک نمونه کاملا عینی این است که ما هر روز برای آشپزی احتیاج به خرد کردن بخشی از مواد آشپزی را داریم . آیا نیاز نیست که این مواد به یک اندازه یکسان و تمیز خرد شوند؟

آیا احتیاج نداریم این کار با سرعت بیشتری انجام شود؟

آیا احتیاج نداریم دستانمان از تماس با چقوها در امان باشد ؟ و پوست دستمان در طول زمان دچار شکاف های متعدد نشود ؟

کافیه کمی توجه کنید با خردکن نایسر دایسر پلاس اصلی شما هم میتونید به راحتی سالاد میوه تهیه کنید . متاسفانه در کشور ما استفاده از سالاد میوه خیلی مرسوم نیست شاید به این دلیل باشد که درست کردن آن پر دردسر است .

ولی با خردکن نایسر دایسر پلاس اصل به سادگی می توانید میوه ها را در ابعاد یک دست خرد کنید و نهایتا در ۵ دقیقه یک سالاد میوه خوش رنگ داشته باشید تا همه اعضا خانواده از خوردن آن لذت ببرند و کودکان که اغلب از میوه خوردن به علت دردسر پوست کندن آنها صرف نظر میکنند ، به راحتی نوش جان کنند و دیگر بهانه ای نداشته باشند .

 

 

ویژگی و مشخصات خرد کن نایسر دایسر پلاس اصل :

شستشوی آسان

خرد یا تکه کردن فقط با یک حرکت

خرد کردن بدون له کردن میوه و سبزیجات

کارایی بسیار آسان

دارای یک پوست کن

دارای یک درپوش جهت نگهداری مواد

دارای ۲ سری برای رنده کردن ریز و حلقه ای

دارای ۳ سری برای خرد کردن کوچک ,متوسط و بزرگ

دارای یک دفترچه راهنمای آشپزی با دستور پخت انواع غذاهای خوشمزه

خرید خردکن نایسر دایسر پلاس

محتویات داخل جعبه خردکن نایسر دایسر مدل پلاس plus :

محفظه و درپوش مخصوص برای نگهداری مواد غذایی
صفحه مخصوص برای کار با دستگاه
تیغه برای قاچ کرن مواد غذایی ( ۴ و ۶ قاچ)
تیغه خلال کردن مواد غذایی در دو اندازه
تیغه مخصوص خرد کردن نگینی (در دو اندازه)
تیغه برش ورقهای (تهیه چیپس)
پوست کن
درپوش فشار دهنده مواد غذایی برای خرد شدن
رنده
پوشش محافظ دست در هنگام کار با خرد کردن

روش تشخیص خردکن نایسر دایسر پلاس آلمانی از نمونه چینی :

در نایسر دایسر آلمانی کلمه و نشانی GERMANY بر روی قوطی و رنده حک شده است در حالی که نایسر دایسر چینی بدون چنین نام و نشانی است .

فروشگاه ما به علت واردات بدون واسطه این محصول را با قیمتی منصفانه تر و بهتر از سایر فروشگاه های اینترنتی به شما عزیزان عرضه میکند . پس فریب قیمت های مختلف در اینترنت را نخورید و با مناسبترین قیمت و بدون هیچ واسطه ای از فروشگاه نایسر دایسر پلاس این محصول را برای خودتان تهیه کنید .

نایسر دایسر پلاس

قیمت دستگاه خردکن نایسر دایسر پلاس

قیمت : 110000 تومان

قیمت : 90000 تومان

kharid

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *