فیلم شب اول قبر | دانلود فیلم واقعی و تکان دهنده از عذاب قبر

فیلم شب اول قبر

 فیلم عذاب القبر الجزء الثانی   دانلود فیلم عذاب قبر   دانلود فیلمهای عذاب قبر   فیلمی از عذاب قبر   دانلود فیلم عذاب قبر   دانلود فیلم عذاب شب اول قبر   فیلمی از فشار قبر   فیلم های عذاب قبر   فلم عذاب القبر کامل   فیلم هایی از عذاب قبر   فیلم از عذاب قبر   فلم عذاب القبر کامل   فیلمی از عذاب قبر   دانلود فیلم عذاب قبر   فیلم از عذاب قبر   فیلم از فشار قبر   فیلم عذاب القبر الجزء الثالث   فیلم عذاب قبر واقعی   فیلم واقعی از عذاب قبر   فیلم های عذاب قبر   فیلم تکان دهنده عذاب قبر   فیلم عذاب قبر واقعی   فیلم تکان دهنده عذاب قبر   فیلم عذاب القبر   فیلم عذاب القبر الجزء الاول   فیلم عذاب قبر   فیلم تکان دهنده از عذاب قبر   دانلود فیلم فشار قبر   دانلود فیلمهای عذاب قبر   فیلم عذاب شب اول قبر   فیلم عذاب قبر   دانلود رایگان فیلم فشار قبر   فیدیو فیلم عذاب القبر   فیلمی از فشار قبر   فیلم از عذاب قبر   دانلود کلیپ های عذاب قبر   فلم عذاب القبر کامل   الفیلم عذاب القبر   فیلم عذاب القبر الجزء الثانی   فیلم عذاب القبر ۱   فیلم عذاب شب اول قبر   دانلود کلیپ های عذاب قبر   فیلم های عذاب قبر   فیلم عذاب القبر الجزء الثانی   الفیلم عذاب القبر   دانلود فیلم عذاب قبر   فیلم عذاب شب اول قبر   دانلود کلیپ عذاب قبر   دانلود رایگان فیلم فشار قبر   آپارات فیلم عذاب قبر

دانلود فیلم واقعی تکان دهنده عذاب قبر جدید

دانلود

عذاب قبر، چنین نیست که ما بتوانیم آن را رؤیت کنیم، و با چشم دنیائی ببینیم، بلکه باید چشم برزخی باز شود تا این حقایق آشکار گردد،مانند انسانی که در حال خواب روحش به آن طرف و این طرف سِیر می کند و یا می بیند که او را عذاب می کنند و چون از خواب بیدار می شود، می بیند بدنش کوفته شده و عرق می ریزد، در حالی که بغل دستی آن از عذاب او با خبر نیست.

امیرالمؤمنین(ع) فرمود: ای بندگان خدا، بعد از مرگ برای کسی که گناهش بخشیده نشده باشد، سخت تر است از خود مرگ.

پس بترسید از تنگی قبر، و تاریکی قبر، و غربت و تنهایی قبر، زیرا قبر هر روز ندا می کند، من خانه ی غربتم، من خانه ی وحشتم، من خانه ی مار و مور هستم،

اگر بنده ی مؤمنی به خاک سپرده شود، زمین به او می گوید: (أهلأ و مَرحَبأ) خوش آمدی، تو از کسانی بودی که من تو را دوست می داشتم که روی من راه بروی، و اگر اختیارت به دست من بیافتد، پس می دانی چه رفتاری با تو خواهم داشت، و قبر او وسعت پیدا می کند به اندازه ی دید چشم،

و اگر کافری دفن شود، زمین به او می گوید: (لا مرحَبأ بک و لا أهلأ) یعنی بی خودی آمدی و بدا به حال تو، هر آینه تو از کسانی بودی که من بدم می آمد که تو بر روی من راه بروی، و اگر اختیارات به دست من بیافتد، پس می دانی که من با تو چه خواهم نمود، پس آنگاه آن چنان فشار می دهد که دنده هایش به هم می رسد، و نود و نه مار بر او مسلط می کند که گوشتش را نیش بزنند و استخوانش را بشکنند و تا روز قیامت در تردد و رفت و آمد خواهند بود.(تسلیه الفؤاد، ص ۸۴).

 

کلیپ تکان دهنده  واقعی در مورد عاقبت نماز نخواندن / حتما بیینید

 دانلود

هشت راه برای حفاظت از عذاب قبر:

فقیه ابواللیث(رح) می فرماید: برای حفاظت از عذاب قبر عمل بر چهار چیز و پرهیز از چهار چیز دیگرضروری است. آن چیزهایی که عمل برآنها ضروری است عبارتند از:

۱٫    پایبندی به نماز

۲٫    کثرت صدقه

۳٫    تلاوت قرآن

۴٫    کثرت تسبیحات

این چیزها قبر را روشن و وسیع می کنند.

آن چیزهایی که پرهیز از آنها ضرورت دارد عبارتند از:

۱٫    بازی و لغویات در نماز

۲٫    هنگام تلاوت قرآن حرفهای بیهوده زدن

۳٫    جماع کردن در حالت روزه

۴٫    خندیدن در قبرستان

یک واقعه عبرت آموز:

تعدادی مردم نزد حضرت ابن عباس(رض) آمدند و گفتند که یک همراه ما فوت کرده و ما برای دفن کردن او قبر کندیم اما در آن مارسیاهی بود. برای بار دوم و سوم قبرهای دیگری کندیم در آنها نیز همان مار موجود بود. حال ما چه کار کنیم؟ فرمودند: در یکی از آن قبرها او را دفن کنید این مار نتیجه یکی از عمل هایش می باشد اگردر تمام دنیا برای وی قبر بکنید بازدرهرقبری مارخواهد بود.

چنانچه آنها اورا دفن کرده و به منزل مرده رفته و حالات او را اززنش سوال کردند. زن مرده گفت: او تجارت غله می کرد روزانه برای خوردن ازکیسه غله بیرون می آورد و به اندازه آن سنگریزه و خش و خاشاک در آن مخلوط می کرد. (ماردرون قبرنتیجه این عمل وی بوده.)

آواز و هشدار زمین به انسان:

زمی روزانه پنج مرتبه ندا سر می دهد:

۱٫    ای انسان! تو برپشت من راه می روی یک روز داخل شکمم خواهی آمد.

۲٫ ای انسان! تو بر روی پشت من چیزهای مختلفی می خوری درشکم من حشرات تئ را خواهند خورد.

۳٫ ای انسان!تو برروی پشت من میخندی بزودی داخل شکم من گریه خواهی کرد.

۴٫ ای انسان! تو بر روی پشت من خوشنود هستی فردا در داخل شکم من غمگین خواهی شد.

۵٫ ای انسان! تو بر روی پشت من گناه می کنی درحالیکه بزودی درداخل شکم من سزا داده می شوی.

قصه ای عبرت آموز:

عمربن دینار(رح) می فرماید: خواهرشخصی درمدینه فوت کرد او را دفن کرده، به خانه برگشت و فهمید که کیسه پول خود را هنگام دفن خواهرش درقبرجا گذاشته است بهمراه شخصی دیگربه قبرستان رفته و قبررا کندند تا کیسه را یافتند. برادرمرده به همراه خود گفت: کمی دیگرنیزقبررا بکن تا ببینم خواهرم درچه حالتی به سرمی برد. قبررا بیشترحفرنموده، دیدند که قبرپرازشعله های آتش است زود قبررا پرکرده و چگونگی احوال و اعمال خواهرخود را ازمادرش پرسید، مادرش به او جوابی نداد لیکن بعد با اصرارپسرش گفت: خواهرشما در نمازها سستی می کرد و نمازها را در اول وقت نمی خواند و خوب وضو نمی گرفت و شب هنگامی که مردم می خوابیدند در پشت دروازه حرف های مردم را گوش می داد تا برای دیگران بیان کند. بهمین درخاطرقبرعذاب داده می شود.

داد و فریاد مرده:

حضرت رسول اکرم(ص) فرمودند: هرمرده ای چنان فریادی سرمی دهد که اگرانسان زنده ای صدای او را بشنود بیهوش می شود و به جزانسان هرموجودی صدای او را می شنود. اگرشخص مرده نیکوکارباشد به کسانی که او را به قبرستان حمل می کنندمی گوید زود مرا بدان جا ببرید اگرشما آنجا را می دیدید حتما در بردن من بدان جا عجله می کردید. ولی اگرشخص مرده بدکارباشد خطاب به مردم می گوید مرا بدان جا نبرید اگرشما آنجا را می دیدید هرگزمرا به آنجا نمی بردید. بعد ازدفن دو فرشته سیاه رنگ با چشمان آبی خواهند آمد لیکن وقتی ازجانب سرمی خواهند او را عذاب دهند نمازآنها را بازمی دارد و می گویند ازاینجا نیایید زیرا که این شخص ازخوف این قبردرنمازمشغول می بود. ازجانب پاها اطاعت والدین مانع می شود، ازجانب راست صدقه و ازجانب سمت چپ روزه آندو فرشته را ازآزار رساندن به شخص مرده بازمی دارند.

زندگی این دنیا چند صباحی بیش نیست ودراین موقع زندگی و تندرستی باید برای قبرو حشرعملی انجام داده شود وگرنه بعد ازموت انسان درقبرقادربه انجام هیچکاری نیست. حتی اگربخواهد یک مرتبه کلمه شهادت و تسبیحی را بخواند به او اجازه داده نمی شود زندگی دنیا مانند راس المال(اصل سرمایه) است که با وجود آن انسان قادربه انجام هرکاری می باشد همانطوری که با تمام شدن اصل سرمایه تجارت دشوارمی شود.

 

با پایان یافتن زندگی نیزانجام دادن هرعملی غیرممکن می شود(دنیا جای اعمال است، حسابی نیست و آخرت جای حساب است اعمالی درکارنیست) امروزهنگام محنت و کسب و کاراست لیکن انسان غفلت می ورزد و فردا انسان خواهش انجام کاری می کند لیکن وقت تمام می شود.         ( فاعتبروا یا اولی الابصار)

کلام آخر: دوستان پس بیایم عبرت بگیریم قبل اینکه جهنم رو به چشم خودمون ببینیم اگه سستی و کاهلی در نمازهایمون کردیم حتما قضای نمازهامون رو به جا بیاریم و توبه کنیم. و همانا خداوند بسیار بخشنده و مهربان تر از چیزی هست که ما فکرش رو بکنیم. و سیع کنیم تا می توانیم در نماز هایمان آرامش و خشوع و خضوع داشته باشیم.و نماز هایمان را بدون عضر در مسجد بخوانیم . مگر این چند صباح دنیا چقدر ارزش دارد که خدای نکرده نماز هایمان را قضا کنیم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *