دستبرد به خانه های پایتخت با تجهیزات نظامی!

دستبرد-به-خانه
192
دسته‌بندی نشده

دستبرد به خانه های مرگز پایتخت با شوکر و بی سیم

ساعت09:40دقیقه 30خردادماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر حضور سارق انباری در خیابان اسکندری عوامل یگان کلانتری 129جامی به محل اعزام ونسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.
در ادامه فردی به هویت “حمید” به ماموران مراجعه و اظهار داشت:فردی که به همراه خود تجهیزات نظامی از قبیل یک عدد بی سیم و یک عدد شوکر به همراه داشت وارد انباری بنده شده که به محض اینکه متوجه حضور من و همسایگانم در پارکینگ شد، قصد خروج از پارکینگ را داشت که توسط همسایه ها متوقف شد اما در هنگام دستگیری از شوکر خود استفاده کرده و قصد فرار داشت که با اقدام به موقع همسایگان و حضور به موقع ماموران متهم در محل دستگیر می شود.
متهم پس از دستگیری به همراه شکات به کلانتری منتقل شد و تحت بازجوئی های فنی قرار می گیرد که مشخص شد وی 20 روز پیش نیز از انبار یکی از همسایه ها سرقت کرده که سارق توسط شاکی مورد شناسایی قرار گرفت.
سرهنگ رسول قنبری رئیس کلانتری 129جامی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در بازرسی از متهم یک عدد کوله پشتی که داخل آن 12 عدد دسته کلید حاوی 125عدد کلید؛چندین عدد پیچ گوشتی و ابزار آلات صنعتی؛ 3عدد سیم مفتولی جهت بازکردن انواع قفل،یک عدد لب تاپ نقره ای ،یک عدد موبایل و مقادیر مواد روانگردان شیشه کشف و ضبط شد .
رئیس کلانتری 129جامی اظهار داشت:طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم از سارقان به نام و حرفه ای انباری در مرکز پایتخت است که پرونده ای در این رابطه تشکیل و جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
گفتنی است؛ موتور سیکلت متهم نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

دستبرد به خانه های پایتخت با تجهیزات نظامی!

3.9445
منبع : باشگاه خبرنگاران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *