بی ادبی والیبالی ها به ایرانی های حاضر در المپیک ریو + عکس

والیبال

دسته گل جدید والیبالی ها در ریو

بازیکنان تیم والیبال برای رسیدن به المپیک تلاش بسیاری کردند و به آرزوی 52 ساله جامه عمل پوشاندند؛ اما درست در روز رژه کاری کردند تا دوباره از آنها ناامید شویم و به این روند خود ادامه دادند تا جایی که ماجرا به توهین و بی احترامی به تماشاگران ایرانی حاضر در ریو رسید. برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران تیم ملی والیبال هم جایی در کاروان داشت اما با وجود دسته گل هایی که والیبالیست های عزیز کشورمان در ریو به آب میدهند گمان نمیکنیم دیگر اشتیاقی برای تماشاگرانشان باقی بگذارند.
انگار باید پذیرفت که فدراسیون والیبال این تیم و بازیکنانش را رها کرده و هیچ توانی ندارد که هر روز یک اتفاق جدید در اردوی این تیم روی می دهد.
هنوز ماجرای تلخ رژه المپیک و رفتار بی تعصبانه والیبالی ها فراموش نشده که در اولین دیدار این تیم در المپیک نیز شاهد اتفاقاتی بودیم که با سانسور خبری مواجه شد.
در جریان بازی تیم ملی والیبال برابر آرژانتین، شاهد رفتارهای عجیب و خارج از عرف مجتبی میرزاجانپور بودیم. وقتی ماجرا دنباله دار می شود، بازیکنان به وی تذکر می دهند و حتی با واکنش ایرانیان حاضر در ورزشگاه مواجه می شود که با واکنش منفی وی روبرو شده و حتی به آنها توهین نیز می کند.

اما این پایان ماجرا نبود چرا که میرزاجانپور با خبرنگاران حاضر در سالن نیز برخوردی بسیار زشت و زننده می کند. این ماجرا که با ادبیاتی نامناسب نیز همراه بود، موجب تاسف حاضران شده بود.

والیبال

دسته گل والیبالی ها در ریو

این اتفاق در حالی بود که عادل غلامی نیز الفاظ نامناسبی را در واکنش به ایرانیان حاضر در سالن به کار می برد که موجب شگفتی همگان شده بود. باید توجه داشت که آنها با علاقه و غیرت به سالن آمده و گمانشان این است که برای حمایت از کسانی از زندگی خود زده اند که قرار است سربازان وطن در المپیک باشند. این اتفاقات تاثیرات منفی و نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.

نکته تاسف برانگیز این است که با وجود چنین بی نظمی ها و رفتارهای خلاف شان بازیکنان ملی، فدراسیون والیبال و مسئولان حاضر در ریو هیچ اقدامی انجام نداده و صرفا به این بازیکن سالاری با احترام می نگرند. این در حالیست که این تیم در عرصه فنی نیز مقابل آرژانتین شکست سنگینی را متحمل شد. باید دید رفتار مسئولان در قبال این اتفاقات تاثربرانگیز تا کجا اینگونه منفعلانه و از موضع پایین خواهد بود.

بی احترامی والیبالی ها به ایرانی های حاضر در المپیک ریو + عکس

منبع : فردا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *