دستگاه بخور سرد Small Fish

دستگاه بخور سرد Small Fish

خرید دستگاه بخور سرد Small Fish

خرید اینترنتی دستگاه بخور سرد small Fish Usb

خرید دستگاه بخور سرد Small Fish

خرید پستی دستگاه بخور سرد small fish

قیمت : 69000 تومان

قیمت : 65000 تومان

خرید ارزان

 

فروش عمده دستگاه بخور سرد Small Fish ,خرید دستگاه بخور سرد Small Fish,خرید ارزان دستگاه بخور سرد small Fish Usb,حراج دستگاه بخور سرد استوانه ای,تخفیف ویژه دستگاه بخور سرد small fish usb ,حراج دستگاه بخور سرد استوانه

دستگاه بخور small fish

افزایش آلودگی هوا در شهرها امکان بروز بیماری های تنفسی در افراد بیشتر خواهد شد ، به همین خاطر پزشکان برای پیشگیری و درمان بیماری های تنفسی استفاده از دستگاه های بخور سرد را در منازل و محل کار توصیه می کنند . قرار دادن دستگاه بخور سرد در منزل و محل کار باعث ایجاد رطوبت و همچنین از بین بردن آلودگی هوای داخل منزل می شود. کسانی که دچار مشکلات ریوی هستند باید هوایی مرطوب و سالم تنفس کنند. استفاده از بخور سرد در کنار نوزادانی که ریه های نارس دارند باعث بهبودی سریع تر ریه آنها خواهد شد. از بین بردن یون های منفی هوا ، رفع خستگی ، افزایش توانایی کارگرد مغز و … از ویژگی های دیگر دستگاه بخور سرد می باشد.

 

خرید دستگاه بخور سرد Small Fish

 

دستگاه بخور سرد Small Fish USB

دستگاه بخور سرد Small Fish USB برعکس دستگاه های بخور قدیمی تر نیاز به جوش آوردن آب ندارد و مخزن آن پلاستیکی و بی کیفیت نمی باشد. طرز کار این بخور به گونه ای می باشد که ذرات آب را به ریز ترین حالت ممکن در آورده و در هوا به صورت بخار پخش می کند. این بخور دارای مخزن آبی 180 میلی لیتری می باشد و بدنه ی آن از جنس ABS/PP است که بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد. این محصول علاوه بر کارایی فوق العاده ، از ظاهری شیک نیز بهره مند است و همانند لوازم دکوری می باشد تا نمای خوبی را به محل زندگی شما بدهد. وجود چراغ ال ای دی در این محصول نیز در زمان روشن بودن دستگاه زیبایی خاصی را به آن میدهد. این محصول را می توان از طریق پورت میکروUSB به منبع انرژی متصل نمود ، شما حتی می توانید این محصول را در داخل خودرو نیز استفاده کنید. این محصول برای کسانی که حساسیت های پوست ، مو و … دارند نیز خالی از لطف نمی باشد. این محصول می تواند تا حد زیادی از مشکلات پوستی جلوگیری کند و برای کسانی که در داخل منزل نوزاد دارند مناسب است.

 

خرید دستگاه بخور سرد Small Fish

 

دستگاه استوانه ای بخورد سرد small fish :

دستگاه های بخور سرد اسمال فیش small fish طرح ها و مدل های مختلفی دارند ولی در کل همه آنها با استفاده از تکنولوژی التراسونیک قطرات آب را به دانه های بسیار ریز تبدیل و آن را وارد هوای محیط می کنند.دستگاه بخور سرد فانتزی بچگانه نیز یکی از دستگاه های بخور ساز سرد با کیفیت و قیمت مناسب است که نیاز شما را برای ایجاد هوایی مناسب در محیط کوچک مانند اتاق کودک برطرف می سازد.

دستگاه بخور سرد بچه گانه ظاهری فانتزی دارد و نظر کودکان را به خوبی به خود جلب می کند و می توانید در اتاق نوزاد و کودک خود قرار داده و هوایی مرطوب و سالم ایجاد کنید. بخور ایجاد شده توسط این دستگاه مناسب برای محیط های کوچک است و ظرفیت ذخیره سازی آب در آن حدود 150 میلی لیتر می باشد.رنگ بندی این محصول آبی ، سفید و صورتی ملایم است که نسبت به تم اتاق و رنگ مورد علاقه خود می توانید آن را انتخاب نمایید. بدنه داخلی دستگاه از جنس PVC ساخته شده که نوعی پلاستیک فشرده است . روکش دستگاه از جنس سیلیکون بوده که دوام بدنه دستگاه را در برابر رطوبت و ضربه افزایش داده است.

خرید دستگاه بخور سرد Small Fish

برای روشن کردن دستگاه بخور سرد طرح پنگوئن ابتدا باید درب دستگاه را باز کنید و درون مخزن آن آب بریزید. سپس درب دستگاه را ببنید و چند دقیقه صبر کنید تا فیلتر دستگاه خیس شود . دستگاه را به برق زده و سپس دکمه OFF/ON دستگاه را با انگشت خود لمس کنید تا بخور ساز روشن شود.

ویژگی ها و مشخصات کلی دستگاه بخور سرد استوانه ای کودکانه:

طراحی بسیار زیبا و فانتزی
رنگهای شاد و ملایم
اتصال به منبع انرژی از طریق کابل USB
ظرفیت مخزن : 150 میلی لیتر
قابلیت اتصال به لپ تاپ ، پاوربانک ، برق شهری (با استفاده از مبدل های مخصوص)
بی صدا
قابل استفاده در اتومبیل
دارای سیستم خودکار خاموش کردن(هر 3 ساعت)
ابعاد : 12.3CM *7.5CM
نوع انتشار بخار سرد : فواره ای
ارائه شده در رنگ های متنوع
دارای دو فیلتر
قابل استفاده در منزل ، محل کار ، اتاق نوزاد ، مسافرت و . . .

 

خرید دستگاه بخور سرد Small Fish  خرید دستگاه بخور سرد Small Fishخرید دستگاه بخور سرد Small Fish

قیمت دستگاه بخور سرد اسمال فیش

قیمت : 69000 تومان

قیمت : 65000 تومان

خرید ارزان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *