جزئیات دستگیری بازیکن ملی پوش فوتبال در پارتی

image

ماجرای دستیگری بازیکن ملی پوش ایرانی که در پارتی شبانه دستگیر شده بود و دو بازیکن دیگر از محل گریخته بودند چه بود؟

یکی از بازیکنان تیم ملی کشورمان که خیلی ها از آینده درخشان برای او صحبت می کنند و معتقدند او روزی می تواند حتی کاپیتان تیم ملی شود، مدتی است که به خاطر مصدومیت نمی تواند بازی کند.

این مصدومیت ظاهراًآن قدر طولانی شده که حوصله بازیکن موردنظر سر رفته. به صورتی که تصمیم گرفته برای اینکه در کنار هم تیمی هایش و البته دوستانش باشد، یکمیهمانی شبانه بگیرد. در این میهمانی که در خانه بازیکنملی پوش برگزار شد و تا ساعت 1، 2 بامداد هم ادامه داشت، انواع مشروبات الکلی و البته میهمانانی بالباس هایخاص حضور داشتند. در کنار این میهمانان ویژه هم بازیکنان دیگری از جمله «م. د»، «م. چ» و… هم بودند و همه به جشن و پایکوبیمی پرداختند که ناگهان خبر رسید، پلیس از این میهمانی مطلع شده و دارد به خانه بازیکن ملی پوشمی رود. اینکه چه کسی این خبر را داده و چطور مطلع شده پلیس دارد به آنجا می رود مشخص نیست اما همین خبرآنهم ساعت 1، 2نیمه شب باعث شد بازیکنان پا به فرار بگذارند و بروند.

در این میان اما بازیکن ملی پوش که میزبان بود و در خانه اش پارتی برگزار می شد، چاره ای جز ماندن نداشت چون میهمانان ویژه او نمی توانستند با آن لباس های خاص پا به فرار بگذارند و زمان می برد تا لباس خود را عوض کنند و بروند. بر همین اساس بازیکن ملی پوش در خانه اش ماند تا حداقل مشروبات الکلی را جمع کند اما در همین حین پلیس رسید.

یعنی دقیقاً زمانی که هنوز مشروبات الکلی روی میز بود و میهمانان ویژه هم لباس خود را عوض نکرده بودند. به این ترتیب بازیکن ملی پوش به همراه میهمانان ویژه اشدستگیر شدند. اینکه میهمانان ویژه چه سرنوشتی پیدا کردند مشخص نیست اما بازیکن ملی پوش راهی زندان شد. جالب اینکه مربی سابق تیم بازیکن موردنظر، وقتی از اینمسئله خبردار شد، خیلی تلاش کرد تا جلوی زندانی شدن بازیکن ملی پوش را بگیرد اما ظاهراًتلاش های او هم بی ثمربود و درنهایت این بازیکن راهی زندان شد.

بازیکن ملی پوش تا عصر دیروز هم در زندان به سر برد و معلوم نیست بالاخره تکلیف او چه می شود. آیا او می تواندبا وثیقه بیرون بیاید یا نه اما گفته می شود پلیس به باشگاه بازیکن موردنظر نامه زده و از آنها خواسته «م. چ» دیگر بازیکنی که در میهمانی حضور داشت را معرفی کنند. اینکهواقعاًنامه ای در کار بوده یا نه مشخص نیست اما معلوم نشده چرا از «م. د» نامی برده نمی شود. به هرحال بازیکنملی پوشی که گفته می شد مصدومیتش بهبود پیداکرده و از این هفته احتمالاًمی توانست تیمش را همراهی کند، بدون شک در بازی هفته چهارم لیگ برتر هم نمی تواند در کنار تیمش باشد. با این اتفاقات باید دید تکلیف «م. د»، «م. چ» و دیگر بازیکنانی که هنوز نام آنها فاش نشده، چه می شود. آیا آنها از لیست بازیکنان تیم خارج می شوند یا نه؟

چیزی که مشخص شده و البته عجیب به نظر می رسد این است که بازیکنان موردنظر در باشگاهی حضور دارند که جزو بی حاشیه ترینباشگاه های کشور محسوب می شد اما با این اتفاقات احتمالاً باشگاه موردنظر حداقل در این فصل نمی تواند عنوان بی حاشیه را همراه خود داشته باشد. مگر اینکه در مورد بازیکنانی که در پارتی شبانه حضور داشتند، تصمیمی جدی بگیرد که این مسئله هم کمی بعید به نظر می رسد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *