دستگیری ۲۳ نفر در پارتی مختلط شبانه کرمان

پارتی-شبانه
316
دسته‌بندی نشده

دستگیری ۲۳ نفر در پارتی شبانه کرمان

در پرونده دستگیری ۲۳ مجرم پارتی شبانه در کرمان، فردی که نقش محوری در برپایی پارتی ها ایفا می کرد، از طریق کانال تلگرامی خود افرادی را برای شرکت در این پارتی دعوت کرده است.
وی ادامه داد: عمل این فرد شامل بزه های شرب خمر، دایر کردن مرکز فساد و ارتکاب فعل حرام منجر به جریحه دار شدن عفت عمومی شده بود.
وی با تاکید بر اینکه در اجرای قانون و ضوابط اسلامی مصمم هستیم، گفت: اجازه نمی دهیم افراد به اعمال ضد انقلاب دست بزنند و یا اجناس بنجل قاچاق خود را در قالب مزون لباس که در حاشیه پارتی ها برگزار می کنند، به فروش برسانند و دامن جامعه را لکه دار و ارزش های اسلامی را نادیده بگیرند.
سالاری از پلمپ محل برگزاری این جشن توسط بازپرس پرونده خبرداد و گفت: اجازه نمی دهیم با آبروی جامعه بازی شود.
وی بیان کرد: تحقیق از متهمان این پرونده که اقدام به شرب خمر و رقص مختلط با پوشش های نامناسب کرده بودند، آغاز شده است.
وی با اشاره به دغدغه و مطالبه قشر مذهبی جامعه برای تشدید برخورد با موارد تخلف تصریح کرد: به عنوان مجری قوانین و مقررات دینی، مسئولیت داریم و مسئولیت ما اجرای دقیق قانون برای همه افراد، صرف نظر از صنف و سلیقه آنهاست.
دادستان کرمان اظهار کرد: همه ما نیاز به تقویت باورهای دینی خود داریم و ماه رمضان، فرصت مغتنمی برای خودسازی است و این گونه غفلت ها در عصر انتظار، خسران بزرگی برای آدمی به دنبال دارد.
وی با تاکید بر پیشگیری از جرم در فضای مجازی و بخصوص شبکه های اجتماعی گفت: دادستانی کرمان در راستای پیشگیری از جرم در فضای مجازی و بخصوص شبکه های اجتماعی موبایلی اشراف لازم را داشته و رصد و کنترل دقیقی به صورت مستمر در حال انجام است.

دستگیری ۲۳ نفر در پارتی مختلط شبانه کرمان
منبع : ایرنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *