دفن دختر دانشجو بعد از تجاوز در مزرعه + عکس

دفن دختر دانشجو بعد از تجاوز در مزرعه + عکس
یک مرد 21 ساله اسکاتلندی ، بعد از تحقیقات پلیس و دنبال کردن سرنخ ها به کشتن پرستار جوانی که 5 روز از ناپدید شدنش می گذشت، متهم شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، ” الکساندر پاکتیو” روز پنجشنبه 16 آوریل ،بعد از اینکه جسد دانشجوی پرستاری گمشده، در مزرعه ای خارج از شهر گلاسگو اسکاتلند کشف شد، برای بازجویی به زندان رفت.

زن 24 ساله ایرلندی به نام ” کارن بالکی”، که برای تحصیل به اسکاتلند مهاجرت کرده بود، شب قبل از ناپدید شدنش در روز یکشنبه 12 آوریل، با دوستانش تا نیمه‌های شب به یک مهمانی شبانه رفته بود.

تجاوز به دختر دانشجو

“پاکتیو” در دادگاه گلاسگو برای یک جلسه تفهیم اتهام خصوصی حضور پیدا کرد و با وجود مدارک به دست آمده توسط پلیس به جرم  تجاوز جنسی تعرض و قتل این زن ایرلندی، متهم شد.

با وجود مدارک وشواهد به دست آمده، ” پاکتیو” هنوز به جرم خود اعتراف نکرده است.

دوستان خانم “بالکی” در روز یکشنبه صبح ، زمانی که متوجه شدند او شب گذشته از مهمانی به خانه خود نرفته است، ناپدید شدن او را به پلیس گزارش دادند.

تحقیقات و سرنخهای پلیس، آنها را به یک پارک به نام ” داونهلم”محلی که کیف دستی خانم “بالکی” درروز 3 شنبه در آنجا کشف شد، و همپنین به یک خانه درحومه شهر کشاند،  دقیقا 2روز قبل از اینکه بقایای جسد خانم ” بالکی” در مزرعه خارج از شهر کشف شود.

خانم ” بالکی” در ماه فوریه امسال برای تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه گلاسگو، از کشورخود ایرلند به اسکاتلند مهاجرت کرده بود.

خانواده مقتول، خانم ” بالکی” که روز 3 شنبه 2 روز بعد از ناپدیدی او بیخبر از حادثه بوجود آمده برای دخترشان، به اسکاتلند سفر کرده بودند، بعد از فهمیدن موضوع ویران شدند.

پدراین زن، به نام ” جان بالکی” 62 ساله به روزنامه های اسکاتلندی گفت : او دختری آرام و مهربان بود که برای موفق شدن خود در زندگی بسیار تلاش کرده بود.

او در بیانیه ای که برای پلیس اسکاتلند نوشته بود ، بیان کرد: من و همسرم به همراه 3 پسر خود ، بعد از فهمیدن خبر ناپدیدی دخترمان وکمی بعد به قتل رسیدن او ، به معنای واقعی ویران و دلشکسته شدیم.”کارن” تنها دخترمان بود و او انسانی بود که تمام خانواده و دوستانش عاشق او بودند.همه خانواده به اسکاتلند سفر کردیم تا به طور غیرمنتطره او را خوشحال کنیم اما در نهایت با جسدش مواجه شدیم.

بیشتر از 50.000 نفر از دوستان و دانشجویان پرستاری و همچنین کاربران اینترنتی برای حمایت از خانواده “کارن بالکی” و درخواست اعدام قاتل او در یک سایت آنلاین،کمپینی تشکیل دادند.

قاتل این زن، ” الکساندر پاکتیو” که در گذشته نیز سابقه تعرض داشته است، تا زمان دادگاه بعدی و شنیدن حکم نهایی خود در هفته آینده ، در بازداشتگاه پلیس نگهداری می شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *