دیه ۵۵ میلیون تومانی برای فوت شدگان در حادثه منا

دیه ۵۵ میلیون تومانی برای فوت شدگان در حادثه منا

حادثه منا

بیمه های اشخاص فوت شده در حادثه خونین منا از جبران غرامت فوت این حجاج خبر داد. این مبلغ بعد از تکمیل فرم فوت شدگان در وجه بازماندگان آنها پرداخت خواهد شد.

پرداخت غرامت به بازماندگان حادثه منا در عربستان

مدیر بیمه های اشخاص بیمه ایران از جبران غرامت فوت و هزینه های درمانی حادثه دیدگان حج امسال خبر داد و گفت: غرامت فوت جان باختگان درمجموع ۵۵ میلیون تومان است که به محض تکمیل پرونده فوت شدگان در وجه بازماندگان پرداخت خواهد شد.

بهروز ناظمی افزود: البته با توافقی که با مسوولان سازمان حج و زیارت به عمل آمده قسمتی از این غرامت به منظور برگزاری مراسم تشییع، تدفین و یادبود از طریق سازمان حج و زیارت در اختیار بازماندگان قرار خواهد گرفت تا با مشکل روبه رو نشوند.

جزئیات پرداخت غرامت فوت شدگان حادثه منا

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، مدیر بیمه های اشخاص بیمه ایران درخصوص میزان پرداخت غرامت درمانی حادثه دیدگان نیز تصریح کرد: طبق توافق هزینه های درمانی تا سقف ۱۵ میلیون تومان از طریق این مجموعه قابل پرداخت و این مهم نیز اجرایی شده است.

ناظمی درپاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه آیا غرامت انتقال اجساد به کشور نیز تحت پوشش خدمات بیمه ای بیمه ایران است، گفت: غرامت انتقال اجساد نیز برعهده بیمه ایران است و هزینه ای متوجه خانواده های داغدار نخواهد بود و ما آن را در اختیار ذینفعان قرار خواهیم داد.متاسفانه در حوادث سریالی حج سال جاری بیش از ۱۴۰ نفر از زائران ایرانی تا به امروز(شنبه) جان خود را از دست داده و بیش از ۱۲۵ نفر نیز براثر این حوادث دچار مصدومیت شده اند.کارشناسان بیمه ایران درمکه درحال پیگیری تازه ترین وضعیت جان باختگان و مصدومان هستند.همچنین تشکیل کمیته های تخصصی به منظور رسیدگی به پرونده جان باختگان این حادثه در دستور کار کارکنان این مجموعه درسراسر کشور قرارگرفته است.

دیه ۵۵ میلیون تومانی برای فوت شدگان در حادثه منا۳٫۹/۵۹
منبع : جام جم آنلاین /ن

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *