رابطه جنسی با زن شوهردار – فهمیدم همسرم با زنان شوهر دار چت سکسی میکنه

رابطه جنسی با زن شوهردار

رابطه جنسی با زن شوهردار

شوهرم با زنان شوهر دار چت سکسی میکنه !

آیا تاکنون به عواقب رابطه جنسی با زن شوهردار پی برده اید ؟!

یکی از کاربران سایت ایران16 چندی پیش سوالی مطرح کرد با عنوان اینکه همسرم با زنان شوهردار چت سکسی میکنه ؟! چیکار کنم ؟! لطفا اجازه بدهید متاهلین دیگر که در این زمینه تجربه و اطلاعاتی که دارند هم نظر بدهند. با سپاس از شما منتظرم

داستان رابطه جنسی با زن شوهردار را بخوانیم :

سلام

زنی ۲۸ ساله هستم. ۴ سال است که ازدواج کرده‌ام و خارج از ایران زندگی می‌کنیم. من و همسرم هیچ مشکل خاصی نداریم و بی نهایت به همدیگر علاقه داریم… اما چند وقت است که متوجه شدم همسرم به طور پنهانی با چند دختر و یا زن مختلف چت می‌کند و ارتباط آنها فقط جنسی است. این برای من غیر قابل باور بود؛ چون واقعا به ایشان اعتماد ۱۰۰% داشتم و دارم. ببخشید راحت حرف می‌زنم اما ما هیچ مشکلی در زمینه جنسی نداریم و هر کاری که ایشان بخواهد و هر زمانیکه بخواهد من دریغ نمی‌کنم و ایشان همیشه می‌گویند که واقعا عاشق من هستند و هیچ کس را نمی‌توانستند مثل من پیدا کنند. ایشان بی نهایت از ارتباط‌های پنهانی، خیانت، دروغ متنفر هستند و همیشه تمامی این مسائل را رد می‌کنند و کسانیکه دست به چنین کارهایی می‌زنند را طرد و منفور می‌کنند. اما چرا حالا او هم با زن‌های شوهر دار در اینترنت چت سکسی می‌کنند نمی‌دانم و واقعا از درون شکستم… خیلی… خواستم به ایشان بگویم اما نمی‌خواستم پرده بین ما از بین برود… سعی کردم به طور غیر مستقیم با ایشان حرف بزنم و بگویم چقدر این کارها بد و در شان و شخصیت آدم نیست… که کاملا با من موافق بودند و بیشتر تاکید می‌کردند… سعی کردم بیشتر از نظر جنسی به ایشان نزدیک‌تر شوم و هر لحظه حس ایشان را نسبت به خودم بیشتر و بیشتر کنم؛ اما نمی‌دانم فقط این‌ها کافی باشد… این کار ایشان… مثل خیانت… واقعا ناراحتم. خیلی شدید… اما اصلا به روی خودم نمی‌آورم… می‌خواهم ببینم تا کجا پیش می‌رود… خواهش می‌کنم کمکم کنید… اصلا نمی‌توانم روی درس و کارهای دیگم تمرکز داشته باشم. لطفا اجازه بدهید متاهلین دیگر که در این زمینه تجربه و اطلاعاتی که دارند هم نظر بدهند. با سپاس از شما منتظرم

 

رابطه جنسی با زن شوهردار

جواب:

در بسیاری موارد، خیانت مرد بخاطر این است که در رابطه جنسی با همسرش مشکل دارد. اما اگر رابطه‌اش با همسر خوب باشد و کاملا هم ارضاء شود، در صورتی که سراغ غیر همسر برود ( رابطه جنسی با زن شوهردار )  قاعدتا باید مشکلی وجود داشته باشد؛ از جمله اینکه ممکن است مرد تقید دینی و اخلاقیش ضعیف باشد و از طرفی هم در شرایطی قرار گرفته باشد که لذت رابطه با غیر همسر را چشیده باشد و به همین خاطر نتواند جلوی خودش را بگیرد و مرتکب این گناه شود.

در مورد این هم که می‌گوئید ایشان از خیانت متنفر است عرض می‌کنم تنفر از خیانت در بعض شرایط منافاتی با انجام دادنش ندارد. علتش هم این است که ممکن است انسان کاری را بد بداند اما به دلیل لذتی که از ان می‌برد به سمتش کشیده شود؛ درست مثل کسانی که استفاده از مواد مخدر یا الکل یا سیگار را بد می‌دانند اما گرفتارش شده اند و ولش هم نمی‌کنند.

در مورد اینکه شما چه کنید، عرض می‌کنم یک راه این است که همان طور که تا بحال هیچی نگفتید ادامه بدهید و ببینید که تا کجا پیش می‌رود. این کار در صورتی خوب است که او بعد مدتی این نوع رابطه را بی فایده ببیند و تدریجا تمامش کند، و شما احتمال بدهید که اگر به او بگوئید بدتر می‌کند و علنی این کار را انجام می‌دهد که در این صورت بهتر است چیزی نگویید.

اما اگر می‌بینید که رابطه‌ها در حال کم شدن نیست، بلکه در حال افزایش است و همچنین احتمال دوم یعنی جری شدن را نمی‌دهید، بلکه احتمال می‌دهید که با گفتن شما این کار را ترک می‌کند، در این صورت باید به او بگوئید چون اولا: از نظر شرعی وظیفه دارید که نهی از منکرش کنید و ثانیا: حرف نزدن ممکن است خطرناک باشد چون امکان دارد بعد یک مدت این چتهای سکسی به رابطه واقعی مبدل شود بخاطر اینکه ممکن است احساس کنند که چت سکسی لذت بخش نیست و به سمت رابطه جنسی واقعی بروند یا اینکه ممکن است بین همسر شما و طرف مقابل ارتباط عاطفی ایجاد شود یعنی یکی از طرفین یا هر دو عاشق شوند و نتوانند هم را ول کنند و در نتیجه ارتباط خارجی شکل بگیرد.

خصوصا اگر متوجه شدید که با فرد یا افراد خاصی چت را ادامه می‌دهد و دیگر سراغ هر زنی نمی‌رود که در این صورت احتمال خطر بیشتر است؛ بخاطر اینکه ممکن است رابطه با آنها تعمیق شده و به خارج کشیده شود که اگر چنین اتفاقی بیفتد ممکن است حتی در زندگی شما هم اثر منفی بگذارد و رابطه‌اش با شما هم از گرمی بیفتد.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *