رسوایی رابطه زن شوهردار با دوست پسر دوران دانشجویی

رسوایی رابطه زن شوهردار با دوست پسر دوران دانشجویی ,رابطه جنسی زن شوهردار,رابطه زن متاهل,رابطه شرم آور زن متاهل,رابطه جنسی زن شوهر دار و خیانت

رسوایی رابطه زن شوهردار با دوست پسر دوران دانشجویی

دختری که در دوران دانشجویی با پسری رابطه برقرار کرده بود بعد از تمام شدن دوستی و ازدواج با مرد دیگری اما بازهم با آن پسر وارد رابطه شد. از روزی که از همسرم طلاق گرفتم جز خودم، همه را در شکست های عاطفی زندگی ام مقصر می دانستم اما …

 

به گزارش پارس ناز زن 22 ساله ای که در پی گزارش پدرش مبنی بر فرار از خانه در یکی از شهرستان های خراسان رضوی دستگیر شده بود وقتی مقابل کارشناس اجتماعی نیروی انتظامی قرار گرفت به تشریح ماجرای زندگی اش پرداخت و گفت: اگرچه در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شدم اما پدرم تلاش می کرد تا فرزندانش از اصول و اعتقادات مذهبی فاصله نگیرند.

 

به همین خاطر هم در میان فامیل از احترام ویژه ای برخوردار بودیم. سال های نوجوانی من در همین شرایط سپری شد تا این که بعد از گرفتن دیپلم برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی عازم یکی از شهرهای دیگر خراسان رضوی شدم. آن روز هنگام ثبت نام در دانشگاه با دختری که او نیز اهل مشهد بود آشنا شدم.

 

«سوزان» در رشته دیگری پذیرفته شده بود اما از این که با یکی از همشهریانم دوست شدم خوشحال بودم. ارتباط من و سوزان آن چنان صمیمی شد که من به پیشنهاد او از اقامت در خوابگاه دانشجویی انصراف دادم و به همراه 2 تن دیگر از دوستان او منزلی را اجاره کردیم تا به قول سوزان آزاد باشیم و راحت تر رفت و آمد کنیم.

 

در همین روزها وقتی برای تهیه کتاب های درسی به کتاب فروشی های شهر سر می زدیم با شاگرد یک کتابفروشی آشنا شدم که مدعی بود کتاب های کمیاب دانشگاهی را برایم فراهم می کند.«عرفان» با این بهانه شماره تلفن مرا گرفت و این گونه روابط ما با یکدیگر به دوستی های خیابانی کشیده شد.

 

اما او به بهانه مشکلات مالی و نداشتن شغل ثابت هیچ گاه به خواستگاری ام نیامد. پدر و مادرم وقتی در جریان دوستی خیابانی من و عرفان قرار گرفتند نصیحتم کردند که این گونه آشنایی ها عاقبتی ندارد با این حال پس از اتمام تحصیلات به مشهد بازگشتم و به انتظار خواستگاری عرفان نشستم اما او دیگر به تماس هایم پاسخی نداد.

 

در همین روزها پسر یکی از دوستان پدرم که جوانی با ایمان و با اخلاق بود مرا خواستگاری کرد و ما با یکدیگر ازدواج کردیم هنوز 2 ماه از برگزاری مراسم ازدواجمان نگذشته بود که روزی عرفان با من تماس گرفت و عنوان کرد در ازدواج خود شکست خورده است و قصد دارد با من ازدواج کند.

 

از آن روز به بعد تماس های ما با یکدیگر ادامه یافت تا این که همسرم در جریان ماجرا قرار گرفت و مرا طلاق داد. وقتی به خانه پدرم بازگشتم سرزنش های آن ها اعصابم را به هم ریخت به همین خاطر از منزل فرار کردم و نزد هم اتاقی های دوران دانشجویی ام در شهرستان رفتم. آن جا بود که فهمیدم عرفان به طور همزمان با من و سوزان ارتباط داشته

 

و پس از بازگشت من به مشهد با سوزان ازدواج کرده است. اما مدتی بعد به خاطر ارتباطات خیابانی عرفان از یکدیگر جدا شده اند. تازه فهمیدم که چگونه به خاطر هوس بازی های عرفان آینده و زندگی ام را به نابودی کشانده ام و…

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *