راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

همه ی مردان میخواهند در رابطه جنسی شان سنگ تمام بگذارند و رابطه ای داغ و لذت بخش را تجربه کنند و همسرشان را هم ارضا کنند. اگر در مورد مشکلات جنسی مردان اطلاعات کافی داشته باشید در رابطه زناشویی کمتر دچار مشکل خواهید شد. نکته هایی که در زیر می‌آوریم از مشکلات شایع مردان در روابط جنسی است :

 

اشتباهات جنسی مردان را بشناسید 

1. چیزهایی که همسرتان میـــخواهد می دانید

مردان اغلب فکر می‌کنند که میدانند همسرشان چه میـــخواهد. اما همه ی ی زنان مشابه هم نیستند. به گفته کارشناسان آموخته‌های‌ مردان حتی از تجربیات همسر قبلی شان ممکن است در مورد همسر فعلی‌شان صدق نکند. این موضوع نه تنها در مورد ترجیحات جنسی بلکه در مورد روابط عاطفی هم صدق میکنند.

 

زنانی هستند که نمی توانند با فعالیت جنسی رابطه عاطفی با همسرشان برقرار کنند و زنانی هستند که به سادگی با همسران‌شان رابطه عاطفی برقرار میکنند و بقیه زنان در میانه این طیف قرار می‌گیرند.

 

2. احساس جنسی مردان و زنان مشابه هم است

هنگامی که مردی با زنی مقاربت میکند، دخول آلت مردانه به قدری حس قوی‌ای در مرد ایجاد می‌کند که نمیتواند تصور کند که ممکن است زن احساس مشابهی نداشته باشد. ممکن است او احساسی مانند احساس شما هنگام مشت‌خوردن به شکم پیدا کند که باعث تهوع شما می‌شود.

 

3. از ساختمان بدن زن اطلاعات کاملی دارید

اغلب مردان به طور کلی می‌دانند که کلیتوریس کجاست و کجا می توانند ان را پیدا کنند. اما نمیشود گفت انها واقعا عمل ان را درک میکنند. 30 سال پیش در شروع به اصطلاح «انقلاب جنسی» یک کتاب پرفروش به نام «لذت امور جنسی» توجه مردم رابه اهمیت کلیتوریس در ایجاد ارگاسم جلب کرد. اما این عقیده که زنان باید بتوانند از طریق دخول آلت مردانه در واژن به ارگاسم برسند، هنوز میان تعداد زیادی از مردان باقیمانده است.

 

تعداد زیادی از درمانگران در این حوزه با مردانی برخورد میکنند که میگویند: «زنم بدون تحریک کلیتوریس به ارگاسم نمی‌رسد» و تقاضای کمک میکنند و پاسخ این است تعداد زیادی از زنان اصولا با تحریک کلیتوریس است که به ارگاسم میرسند.

 

مردان همچنین در مورد نحوه لمس کلیتوریس و حساس‌بودن ان ناآگاه هستند. از طرف دیگر در عده ای از زنان لمس کلیتوریس احساس خاصی ایجاد نمیکند یا حتی ممکن است دردناک باشد. عده ای از انها هم لمس غیرمستقیم کلیتوریس را ترجیح میدهند.

 

چگونه میتوانید بفهمید که همسرتان چه نوع لمسی را دوست دارد؟‌ سعی کنید از او بپرسید.

 

4. مرطوب شدن دستگاه تناسلی زن به معنای تحریک‌شدن او است

گاهی مردان پیش از انجام مقاربت منتظر میمانند تا دستگاه تناسلی خارجی زنان برای دخول به قدر کافی مرطوب و لغزنده شود. لازم نیست در این مورد نگران باشید.کارشناسان می‌گویند این‌که مرطوب‌شدن دستگاه تناسلی خارجی زن به معنای تحریک‌شدن کامل اوست، باوری نادرست است.

 

عده ای از زنان نسبت به زنان دیگر مرطوب‌تر می‌شوند و این‌که میزان نرم‌شدگی طبیعی این منطقه در یک زن از روزی به روز دیگر متفاوت است. این میزان رطوبت با مرحله‌ چرخه ماهیانه که زن در ان قرار دارد نیز تغییر میکند و ممکن است تحت تاثیر استرس و داروها هم باشد.

 

5. سکوت طلایی است

خیلی از مردان فکر می‌کنند که هنگام آمیزش جنسی باید ساکت باشند اما تا شما حرف نزنید همسرتان نمی‌فهمد از چه چیزهایی راضی هستید و از چه چیزهایی ناراضی.

 

اگر میخواهید احترام‌تان رابه همسرتان حفظ کنید،‌ باید بدانید که زنی که می خواهد شما را ارضا کند، از این‌که او را هدایت کنید‌ احتمالا بیشتر ممنون خواهد شد. به گفته کارشناسان به کار بردن جملات ساده‌ای مانند «این جوری دوست دارم» میتواند به ارتباط جنسی شما کمک کند.

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

افزایش میل جنسی مرد و زن با مواد غذایی

راز شما تنها با دریافت مواد غذایی حیاتی می‌تواند به وظایف خود به خوبی عمل کند و در خدمت شما و خواسته هایتان باشد. اشتباه نکنید، منظور من تنها خوردن نیست. هیچ رژیم غذایی ای نمی‌تواند تمام مواد مغذی موردنیازتان رابه شما برساند. اگر رژیم غذایی فقیر و کم ارزشی داشته باشید، به عنوان مثال اگر هر روز غذا های چرب، شیرین، پرنمک و فاقد مواد غذایی پرارزش چون سبزیجات می خورید، نمی‌توانید از جسمتان انتظار چندانی داشته باشید.

 

فعالیت جنسی سالم نیز در گرو داشتن جسم و روح سالم است. در اینجا 9 ماده غذایی رابه شما معرفی می کنیم که علاوه بر این‌که مصرف انها تضمین کننده سلامتی شماست، برای داشتن یک فعالیت جنسی سالم نیز مفید خواهد بود.

 

1. کرفس

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

شاید باورتان نشود اما این سبزی یکی از بهترین خوردنی ها جهت تقویت قوای جنسی است. زیرا مملو از آندروژن میباشد. آندروژن هورمونی است که در بدن ترشح میشود و در فعالیت جنسی نقش دارد. بهتر است کرفس را خام میل کنید.

 

2. موز

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

موز حاوی آنزیم بروملین «Bromelain» است. دانشمندان معتقدند این آنزیم میتواند ناتوانی جنسی را در مردان درمان کند. علاوه بر این موز مقدار زیادی پتاسیم و انواع ویتامین B چون ریبوفلاوین در خود دارد که به بالارفتن میزان انرژی در بدن کمک میکند.

 

3. بادام

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

بادام منبعی غنی از اسیدهای چرب ضروری است. درواقع اسیدهای چرب ضروری، ماده اصلی برای ساخته شدن هورمون های‌ مردانه اند. علاوه بر این بوی بادام، یک رایحه آرامش بخش است که میتواند در کاهش استرس موثر باشد. بهتر است بادام را بونداده و بدون نمک و شکر میل کنید.

 

4. انبه، هلو و توت فرنگی

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

منابعی غنی از ویتامین C می باشند و به بالارفتن میزان انرژی کمک می‌کند.

 

5. تخم مرغ

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

سرشار از ویتامین B6 و B5 است. این دو نوع ویتامین به تعادل هورمونی در بدن کمک میکنند و با اثرات مضر استرس مقابله می‌کنند. در طب سنتی توصیه شده است برای بالارفتن توانایی جنسی، تخم مرغ را درست قبل از فعالیت جنسی میل کنید.

 

6. سیر

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

اگر چه به دلیل بوی ناخوشایند سیر، ناچارید پس از خوردن ان برای مدت ها برگ نعنا در دهان بجوید اما فواید سیر به زحمتش می ارزد. این ماده غذایی یکی از بهترین و مفیدترین مواد غذایی برای بالابردن قوای جنسی است.

 

7. جگر

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

یک منبع فوق العاده از گلوتامین «نوعی سوخت سلولی» است که میتواند کارایی دستگاه ایمنی بدن را بهبود بخشد. اگر تنها مقدار کمی جگر به رژیم غذایی خود بیفزایید، از انرژی بالایی برخوردار خواهید بود.

 

8. انجیر

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.

 

9. شکلات

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

شکلات حاوی تئوبرومین «Theobromine»؛ نوعی آلکالوئید است که بسیار شبیه به کافئین میباشد و اثری نشاط آور دارد. علاوه بر این، فنیل اتیلامین «Phenylethylamin» دارد که گمان می‌رود در انسان حس خوشایندی به وجود می آورد.شکلات سیاه و بدون افزودنی، مقدار زیادی آنتی اکسیدان در خود دارد که علاوه بر این‌که برای سلامتی کلی بدن بسیار مفید است، نیروی جنسی زیادی را نیز در افراد به وجود می آورد.

 

اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید … شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم میکند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها میشود. روانشناسانی که نقش جنسیت را در برقراری ارتباط مطالعه می‌کنند،آریا تاک این ۱۷ نکته را در مورد شناخت مردان با اهمیت میدانند…

 

۱- مردان در مورد احساسشان صحبت میکنند اما

مردان ترجیح می‌دهند در مورد احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند. پس از همسرتان بخواهید برنامه اش را برای تعطیلات آخر هفته بگوید یا این‌که فکر و تصور خودرا در مورد شما و نخستین باری که شما را ملاقات کرده است، بیان کند. پاسخ او روشن می‌کند احساسش چیست و آن گونه خود رابه شما نزدیک تر میبیند.

 

2- مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان میکنند

بیشتر مردان ترجیح می‌دهند احساسات و حس دوست داشتن رابا انجام برخی کارها بیان کنند، مثلاً وقتی وسایل خراب خانه را تعمیر یا حیاط را تمیز میکنند یا سطل آشغال را بیرون می‌برند، دوست داشتن خودرا نشان میدهند. حتی خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط آن هم بیانگر این است که شما را دوست دارد.

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

3- مردان ازدواج را جدی می‌گیرند

مردان طبق معمول از ابراز سریع نظر خود واهمه دارند. شواهد نشان میدهد آنها ازدواج را بیشتر جدی میگیرند ولی ممکن است مدت طولانی تری طول بکشد تا احساس خودرا بیان کنند زیرا می‌خواهند مطمئن شوند کاری که انجام میدهند، درست است. نتایج یک بررسی روی مردان متاهل نشان داد وقتی مردی با خاطرجمعی کامل تصمیم به ازدواج می‌گیرد، همه ی جوانب را بررسی کرده و بیشتر معیارها را مطابق میل خود می‌بیند. ۹۰ درصد مردان میگویند اگر قرار باشد دوباره ازدواج کنند، با همین همسرشان ازدواج خواهند کرد.

 

4- او یک شنونده واقعی است

بیشتر ما خانمها وقتی حرف های دیگران را گوش می کنیم طبق معمول با حرکات اشاره و بدن و گفتن کلماتی مثل بله یا نه یا می‌دانم به آنها نشان میدهیم به حرف هایشان گوش می‌دهیم. این اشاره ها، بخشی از نظر و درک ما رابه فردی که در حال صحبت است، منتقل می‌کند اما این در مورد مردان صدق نمی‌کند. وقتی که با همسر خود صحبت میکنید و چیزی نمیگوید آریا تاک یا حرکتی از او نمی‌بینید، به معنی آن نیست که گوش نمیدهد بلکه ترجیح میدهد ساکت باشد و درمورد انچه شما میگویید، فکر کند.

 

5- مردان بیشتر عمل میکنند

مردان روابطشان رابا عمل تقویت میکنند، نه احساس. تعداد زیادی از مردان، با انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان و رابطه زناشویی سعی میکنند به همسرشان نزدیک تر شوند.

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

6- مردان زمانی را برای خود میخواهند

اگر چه مردان سعی می‌کنند در تعداد زیادی از فعالیت های خانواده مشارکت کنند اما همه ی آنها نیاز دارند زمانی مخصوص خود داشته باشند. زمانی که تنها در گوشه ای بنشینند و تفکر کنند. گرچه مردان از انجام بازی شطرنج، باغبانی یا رفتن به باشگاه ورزشی لذت میبرند اما مثل همه ی، گاهی دوست دارند کسی در کنارشان نباشد و به تنهایی به کارهای مورد علاقه شان بپردازند. وقتی هر یک از زوجین زمان و مکانی را برای تنهایی داشته باشند، بیشتر به هم علاقه مند خواهند شد.

 

7- مردان مثل پدرانشان عمل میکنند

اگر میخواهید بدانید مردی که قصد دارید با او ازدواج کنید چگونه مردی است و چه رفتاری دارد، به رفتارهای پدرش نگاه کنید. مردان نقش خود و رابطه با همسرشان را از پدرشان می آموزند. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه با شما رفتار خواهد کرد، ببینید پدرش چه رفتاری با مادرش دارد.

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

8- مردان زبان بدن را نمیدانند

مردان کمتر درمورد زبان اشاره و حرکات بدن میدانند و تغییر لحن صدا و حرکات صورت برای آنها کمتر مفهوم دارد. همچنین ممکن است دیرتر ناراحتی زنان راکه در چهره شان نمایان است یا پیام های اشاره ای و لحن صدا را تشخیص دهند، بنابر این اگر می‌خواهید مطمئن شوید پیام را دریافت کرده اند مستقیما آنرا بیان کنید.

 

9- واکنش مردان سریعتر است

زنان در واکنش نشان دادن به برخی امور و کارها دیرتر از مردان عمل میکنند و مدت طولانی تری برای بیان واکنش و تفکر نیاز دارند. حتی ممکن است در مقابل مردان بیشتر احساس اضطراب و استرس داشته باشند اما مردان در مقابل حوادث واکنش سریع تری نشان میدهند بنابر این وقتی هنوز می‌خواهید درمورد مباحث شب گذشته صحبت کنید، ممکن است همسرتان آنرا از یاد برده باشد.

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

10- مردان به قدردانی واکنش نشان میدهند

قدردانی از همسر می‌تواند تفاوت زیادی در رفتارهای آنها و روابطشان ایجاد کند. مطالعه ها نشان می‌دهد وقتی از زحمات مردان قدردانی و به آنها ارزش گذاشته می‌شود، بیشتر سعی می‌کنند در انجام کارهای خانه و مراقبت از کودک خودرا درگیر کنند و خودرا تکیه گاه خواهند دانست.

 

11- رابطه زناشویی برای مردان بسیار مهم است

برای تعداد زیادی از مردان، رابطه زناشویی بسیار مهم است در حالی‌که برای زنان این طور نیست. برای مردان صمیمیت در روابط زناشویی بسیار رضایت بخش تر از خود رابطه زناشویی است.

 

12- مردان دوست دارند زنان اول شروع کنند

تعداد زیادی از مردان دوست دارند همسر آنها شروع کننده رابطه زناشویی و مشتاق این رابطه باشد بنابر این از ابراز عشق به همسر خود خجالت نکشید و اجازه دهید که بداند شما خواهان رابطه زناشویی هستید. شروع رابطه زناشویی از سوی زن می‌تواند باعث رضایتمندی بیشتر زوجین شود.

راهنمای مسائل جنسی مردان برای داشتن رابطه داغ

13- مردان همیشه مشتاق نیستند

مردان برخلاف تصور زنان همیشه حوصله رابطه زناشویی را ندارند. مردان هم مانند زنان دچار استرس می‌شوند. استرس شغلی، خانوادگی و پرداختن صورتحساب ها از بزرگترین عوامل کاهش دهنده میل جنسی در مردان هستند. وقتی یک مرد یکبار برای رابطه زناشویی تمایل ندارد، به معنی آن نیست که برای همیشه میل و علاقه اش رابه شما از دست داده است. او فقط در آن لحظه تمایلی به برقراری روابط زناشویی ندارد.

 

14- مردان زیاد به روابط زناشویی فکر می‌کنند

بیشتر مردان زیر ۶۰ سال حداقل یکبار در روز به روابط زناشویی فکر میکنند در حالیکه فقط یک چهارم زنان یک‌بار در روز به این موضوع فکر میکنند. همچنین مردان ۲ برابر زنان درمورد روابط زناشویی رویاپردازی می‌کنند و جالب است که رویاهای آنها بسیار متفاوت از عملشان است. مردان درمورد روابط زناشویی نسبت به انچه زنان فکر میکنند، جدی نیستند و تصورات آنها شبیه انچه انجام میدهند، نیست.

 

15- مردان، لذت بردن همسر خودرا دوست دارند

خوشحالی و شادابی یک زن برای همسرش بسیار بااهمیت است. یک مرد تا زمانی که همسرش درمورد احساسش صحبت نکند ازآن باخبر نمیشود، بنابر این بهتر است احساسات و خواسته هایتان را بیان کنید. خواسته خودرا صریحا بگویید، زیرا مردان طفره رفتن را دوست ندارند. اگر خواسته خودرا واضح بیان کنید، نه تنها گوش میکند، بلکه از خشنود شدن شما احساس خوبی خواهد داشت.

 

16- مردان درمورد ظاهر خود دچار اضطراب میشوند

تعداد زیادی از مردان در برخی موقعیت ها دچار اضطراب میشوند، مخصوصا وقتی سنشان افزایش پیدا می‌کند. یک مرد ممکن است در مورد جسم و توانایی های خود نگران شود. اگر می‌توانید، به او کمک کنید تا روشهای آرام سازی را یاد بگیرد و مطمئنش کنید هنوز هم او را مانند قبل دوست دارید، در این صورت کمتر در روابط زناشویی دچار استرس میشود.

 

17- مردان نیاز دارند دوست داشته شوند

اگر یک مرد احساس کند از سوی همسر مورد بی محبتی قرار گرفته، ممکن است به فرد دیگری متمایل شود تا رضایت او را جلب کند. برای پرهیز از این موضوع زنان باید نیازهای عاطفی همسر خودرا درک کنند و برای رفع نیازهای وی بکوشند.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *