رنده و خردکن رومیزی چرخشی دستی سه رنده

رنده چرخشی خردکن دستی سه رنده03

رنده خردکن ۳ رنده

خردکن دستی نوین فرم مدل سه رنده

رنده کردن معمولا کار سختی است. باز اگر مواد نرمی مثل پنیر‌پیتزا یا تخم‌مرغ را رنده کنیم اوضاع بهتر است، ولی وقتی بخواهیم سبزی‌جاتی مثل هویج و سیب‌زمینی خام را رنده کنیم باید سختی زیادی بکشیم. دست‌مان درد می‌گیرد، رنگی می‌شود و بو می‌گیرد، میوه یا سبزی که می‌خواهیم رنده‌اش کنیم تمام و کمال رنده نمی‌شود و بهداشت هم آن چنان رعایت نمی‌شود. ولی مشکلات همیشه قابل حل هستند؛ حتی مشکلاتی که در رنده کردن وجود دارد.

 

وسیله‌ای که در این‌جا می‌بینید نوعی رنده است؛ سه تیغه دارد که دقیقا مثل رنده‌های معمولی برای چیپس کردن، رنده کردن ریز و رنده کردن درشت به کار می‌روند. ولی این تیغه‌ها به جای این که روی یک سطح تخته‌ای قرار گرفته باشند، روی سه استوانه قرار گرفته‌اند که با یک دسته می‌چرخند.

 

با چرخاندن این دسته استوانه می‌چرخد و بسته به این که چه نوع تیغه‌ای داشته باشد، مواد را رنده‌ی ریز، درشت یا چیپس می‌کند.

 

اگر بخواهید مقدار زیادی میوه یا سبزی‌جات رنده کنید، می‌توانید به جای استفاده از رنده‌های معمولی از این رنده استفاده کنید تا کارتان راحت‌تر شود. شاید شما هم شنیده باشید که علاقه به پختن غذا، آن را خوشمزه‌تر می‌کند. با این حساب می‌توان گفت که اگر از آشپزی‌تان لذت ببرید، غذایی خوشمزه‌تر هم می‌پزید. پس بهتر است ابزارهایی که برای آشپزی استفاده می‌کنید کارتان را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کند؛ ابزارهایی مثل این رنده.

 

ویژگی های خردکن گردو سه رنده :

جنس : استیل ضد زنگ

یک محصول دستی و بدون استفاده از برق

دارای سه مدل رنده با اشکال مختلف

با طراحی بسیار عالی و کاربردی

دارای سه رنده در سایزهای مختلف

مناسب برای خرد کردن وحتی آسیاب کردن مواد غذایی

می توانید از این محصول در مسافرت هم استفاده کنید

 

روش استفاده از خردکن سه رنده تیغ استیل :

جهت تعویض رنده ها، تیغه مورد نظر را درون بدنه اصلی قرار داده و دسته را جهت عقربه های ساعت می چرخانیم و برای جدا کردن رنده از بدنه، دسته را در جهت عکس عقربه های ساعت می چرخانیم.

 

خرد کن سه رنده نوین به آسانی توسط ابزار مخصوصی که دارد به سطح میز آشپزخانه یا اوپن شما می چسبد و نیازی به نگه داشتن با دست ندارد.

 

این محصول دارای سه مدل رنده با اشکال مختلف بوده که می تواند به مدل های مختلف برای شما کار رنده کردن را انجام دهد.

 

در قسمت ورقه کردن شما حتی با میزان فشار دست خودتون بر روی ماده غذایی مورد نظر شما می توانید میزان ضخامت ماده غذایی ورقه شده را تعیین کنید.کافی است ماده غذایی مورد نظر را از بالا وارد کرده و با ابزار مخصوص با یک دست به پایین فشار داده و با دست دیگر اهرم آن را بچرخانید.به همین آسانی و راحتی که هیچ امکان آسیبی به ناخن ها وجود ندارد شما می توانید همه چیز را رنده کنید

 

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *