رونمایی و ویژگی های جذاب ویندوز ۱۰ + عکس

رونمایی و چندین ویژگی جالب ویندوز 10 + عکس

رونمایی و چندین ویژگی جالب ویندوز 10 + عکس

رونمایی و ویژگی های جذاب ویندوز ۱۰ + عکس ،مایکروسافت امروز در جریان رویدادی در سن فرانسیسکو، ویندوز ۱۰ را معرفی کرد. ویژگی‌های جالب زیادی در نسخه‌ی جدید ویندوز وجود دارد که بدون تردید برای بسیاری از علاقه‌مندان ویندوز جالب خواهند بود. د ادامه به ۶ ویژگی جالب ویندوز ۱۰ می‌پردازیم.

 

 

 منوی استارت

رونمایی و چندین ویژگی جالب ویندوز 10 + عکس

منوی استارت سابق بار دیگر به ویندوز بازگشته است با این تفاوت که حالا فضای بیشتری برای شخصی‌سازی نرم‌افزارهای مورد علاقه کاربر وجود دارد و البته کاشی‌های زنده نیز به آن جلوه‌ی جدیدی داده‌اند.

 

همه چیز در یک پنجره اجرا می‌شود

رونمایی و چندین ویژگی جالب ویندوز 10 + عکس

اپ‌های ویندوز استور نیز حالا دقیقا مانند نرم‌افزارهای محیط دسکتاپ در قالب پنجره اجرا می‌شوند و می‌توان اندازه‌ی پنجره‌ی آن‌ها را تغییر داد و حالا در بالای این اَپ‌ها نیز نوار عنوان وجود دارد که به کاربر امکاناتی مانند بزرگنمایی، کوچک‌نمایی و بستن پنجره را می‌دهد.

 

 

چند دسکتاپ

رونمایی و چندین ویژگی جالب ویندوز 10 + عکس

حالا کاربران می‌توانند برای اهداف مختلف دسکتاپ‌های متفاوتی ایجاد کنند و بین این دسکتاپ‌ها سوییچ نمایند و کار خود را از جایی که باقی مانده دنبال کنند. این قابلیت بسیار کاربردی و جذاب خواهد بود. اگر کاربر مک یا توزیع‌های مختلف لینوکس باشید، با این قابلیت آشنا هستید.

 

یافتن هر چه سریع‌تر فایل‌ها

در ویندوز ۱۰، File Explorer فایل‌ایی که اخیرا استفاده کرده‌اید را لیست می‌کند، همچنین فولدرهایی که بازدید بیشتری از آنها داشته‌اید را نیز برای دسترسی سریع‌تر نمایش می‌دهد.

 

دکمه‌ی جدید Task View

این دکمه برای سوییچ سریع بین فایل‌های در حال اجرا و البته دسکتاپ‌هایی که توسط کاربر ایجاد شده‌اند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

بهبود در Snap

رونمایی و چندین ویژگی جالب ویندوز 10 + عکس

در ویندوز ۸ امکان قرار گیری دو اپلیکیشن در محیط دسکتاپ و مترو یا دو اپلیکیشن مترو در کنار یکدیگر میسر شد که هر کدام ۵۰ درصد صفحه را اشغال می‌کردند.

 

در ویندوز ۸.۱ این قابلیت بهبود یافت تا کاربر بتواند فضای بیشتری را به یکی از دو اپلیکیشنی که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، اختصاص دهند و مثلا ۷۰ درصد صفحه به یک برنامه و ۳۰ درصد باقی مانده به دیگری اختصاص داده می‌شد. در ویندوز ۱۰ قابلیت Snap باز هم بهبود یافته تا کاربر بتواند ۴ اپلیکیشن را در کنار یکدیگر اجرا کند.

دانلود مراسم معرفی ویندوز جدید مایکروسافت Windows 10 Conference

کنفرانس ویندوز ۱۰ جدیدترین سیستم عامل شرکت Microsoft

به همراه لینک دانلود هر دو نسخه x86 و x64

دانلود کنفرانس معرفی ویندوز 10 مایکروسافت

مدت زمان: ۴۰ دقیقه | فرمت: MP4 | حجم: ۳۵۱ + ۱۵۱ مگابایت

شرکت مایکروسافت در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۴ پیش نسخه ای آزمایشی از ویندوز ۱۰ را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده، مشتریان و… بررسی و گزارش شوند. ویندوز ۱۰ نسخه‌ جدید سیستم‌عامل مایکروسافت، دیشب طی کنفرانسی در سان‌فرانسیسکو رونمایی شد. باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد که شما میتوانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید.

دانلود مراسم با کیفیت ۷۲۰p با حجم ۳۵۱

Download Download Download

Microsoft Windows 10 Conference

دانلود مراسم با کیفیت ۴۸۰p با حجم ۱۵۱

Download Download Download

دانلود نسخه Windows 10 Technical Preview x86

دانلود نسخه Windows 10 Technical Preview x64

سریال نامبر: NKJFK-GPHP7-G8C3J-P6JXR-HQRJR

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *