زایمان زن بیوه دو سال بعد از مرگ شوهرش

زایمان زن بیوه دو سال بعد از مرگ شوهرش

 

به گزارش ایران 16 یک زن بیوه دو سال بعد از مرگ شوهرش فرزند شوهر مرحومش را به دنیا آورد ! این زن که عاشقانه شوهرش را دوست داشت با کمک روش های علم پزشکی ,توانست از اسپرم شوهرش باردار شده و دوسال بعد از مرگ شوهرش فرزند دخترشان را به دنیا بیاورد .

 

زن بیوه ای 2 سال بعد از مرگ شوهرش باردار شد!نوزادی 2 سال و نیم بعد از مرگ پدرش به دنیا آمد تا مادرش نشانه ای از پدر فوت شده ی او داشته باشد ، بارداری و زایمان زن بیوه خبری بود که با عکس نوزاد تازه متولد شده منتشر شد.

زایمان این زن بیوه دو سال بعد از مرگ شوهرش (عکس)

همسر بیوه پلیس جوانی که 3 ماه بعد از ازدواجشان در یک ماموریت کشته شد بعد از گذشت چند سال از فوت شوهرش فرزند خود را به دنیا آورد.

 

زایمان این زن بیوه دو سال بعد از مرگ شوهرش (عکس)

 

ونجیان لیو پلیس نیویورک 2 سال و نیم پیش در یک حادثه تیراندازی وحشتناک کشته شد و همسر تازه عروسش تنها ماند اما او دوست نداشت به این راحتی از شوهرش جدا شود و تمام سعی خود را کرد تا نشانه ای از او به یادگار بگیرد.

 

بعد از مرگ لیو همسر او از پزشک سوال کرد که آیا می تواند اسپرم شوهرش را داشته باشد یا خیر؟ مراحل قانونی طی شد و اسپرم پلیس 32 ساله برای بارور شدن همسرش در جایی مخصوص نگه داری شد.

 

بعد از گذشت مدتی از این حادثه و بازگشت همسر جوان لیو به وضعیت روحی مناسب برای بارداری انتقال جنین صورت گرفت و ژیا چن باردار شد. بعد از سپری شدن دوران بارداری بالاخره نوزاد دختر در سلامت کامل متولد شد .

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *