راز حضور زنان بی حجاب در مراسمی در ایران /عکس

راز حضور زنان بی حجاب در مراسمی در ایران /عکس
431
دسته‌بندی نشده

قراردادی که در منزل مسکونی سفیر سوئد در تهران امضا شد!

سفر هیئت های سیاسی کشورهای مختلف به ایران همواره حاشیه هایی داشته است، تفاوت فرهنگی این کشورها با ایران با پیشینه و قدمت فرهنگی باعث بروز اتفاق های گاها بامزه ای می شده است، از سوژه شدن لباس رئیس اتحادیه اروپا در گرماگرم نشست های 5+1 در ایران گرفته تا بی حواسی برخی از زنان سیاستمدار در دست دادن با مقامات ایرانی!

اما این بار اتفاق نادرتری افتاده است. در سفر نخست وزیر سوئد و هیئت همراه وی به تهران چند قرارداد تجاری میان دو کشور به امضا رسید. نکته تامل برانگیز قضیه آنجاست که این قراردادها در منزل مسکونی سفیر سوئد در تهران امضا شد! اتفاقی که در دیپلماسی عرف نیست.

636225772860292787.jpg

در این مراسم برخی از مقامات بلندپایه دولتی از جمله نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت، چیت چیان وزیر نیرو و تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امورخارجه کشورمان حضور داشتند. هر چند عکس های منتشر شده این مراسم را بیشتر شبیه به مهمانی ها نشان می دهد تا امضای یک قراداد رسمی بین دو کشور اما حضور زنان بی حجاب در این عکس ها مورد سوال قرار گرفته است. البته که در عرف دیپلماتیک سفارت هر کشور جزو خاک این کشور محسوب می شود و قوانین حاکم بر آن قوانین همان کشور است. مشخص نیست علت برگزاری این مراسم رسمی در منزل شخصی سفیر سوئد چیست و تا کنون اخبار رسمی درباره جزئیات این قراردادها و مراسم مذکور منتشر نشده است.

 

منبع: جام جم آنلاین

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *