زن جوان بخاطر خیانت به شوهر در خیابان لخت شد + عکس

زن و شوهر, زن برهنه
451
دسته‌بندی نشده

این زن جوان که عکس وی را مشاهده میکنید توسط همسرش به خاطر اتهام خیانت به شوهرش مجبور شده است که بدنش را لخت و عریان کند و مسافتی طولانی را با پای پیاده و بدن برهنه طی کند.

به گزارش پارس ناز مرد چینی زمانی که به همسرش مشکوک شد و تصور کرد که همسرش به او خیانت می کند دست به کار عجیبی زد.

زن جوان بخاطر خیانت به شوهر در خیابان لخت شد + عکس

یک مرد چینی پس از آنکه تعدادی از همسایه ها به او گفتند که همسرش در زمانی که وی در خانه حضور ندارد ، به او خیانت میکند ،واکنش عجیبی نشان داد . این مرد پس از نوشیدن الکل و کتک زدن همسرش, او را مجبور کرد برهنه به خیابان رفته و مسیری را با پای پیاده طی کند! این زن برهنه همچنین نوشته ای در دست داشت که برروی آن نوشته بود: من بدنم را می فروشم!!

شوهر این زن که پدر دو دختر وی نیز هست در طول مسیر از دور همسرش را دنبال می کرد تا مطمئن باشد که همسرش چنین کاری را می کند و در گوشه ای از خیابان پنهان نمی شود. پلیس پس از طی مسافتی متوجه وضعیت این زن شده و آنها را بازداشت می کند در طی بازجویی زمانی که پلیس ماجرا را از زبان مرد می شنود شروع به بررسی موضوع کرده و پس از ساعاتی متوجه می شوند که این زن هیچ گونه خیانتی نکرده است و زندگی سالمی دارد.

این زن و شوهر چینی دارای دو دختر نیز هستند و اعتماد این مرد به همسایگانش باعث این کار وحشتناک شد.شوهر این زن برای جبران عملکرد بیشرمانه اش و پس از مشخص شدن حقیقت, یک عذرخواهی رسمی نوشته و آن را در روزنامه های محلی چین منتشر نمود و از همسرش بخاطر چنین رفتاری عذرخواهی کرد! هنوز مشخص نیست که آیا همسر این مرد, رفتار عجیب شوهرش را بخشیده است یا خیر؟!

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *