زیباکلام نماد دروغگویی جمهوری اسلامی ایران است!

%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%da%a9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%af-%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%ba%da%af%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c
242
دسته‌بندی نشده

انتشار فیلم حرکات عجیب و غریب “صادق زیباکلام” برای پا نگذاشتن روی پرچم آمریکا و اسرائیل، واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است.

تعدادی از رسانه‌های عربی وابسته به رژیم سعودی و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، این اقدام را به سوژه‌ای برای زیر سؤال بردن صداقت ایران در حمایت از ملت فلسطین تبدیل کرده و چنین جلوه داده‌اند که گویا زیباکلام نماینده ملت یا حاکمیت ایران است!

العربیه با انتشار ویدیوی مذکور گزارش داد: صادق زیباکلام، استاد دانشگاه، موقع ورود به محل مناظره با یکی از تندروهای ایران (حمید رسایی) حاضر نشد که روی پرچم آمریکا و اسرائیل پا بگذارد.

 

وب‌سایت خبری عیون الجزیره هم در این ارتباط گزارش داد: صادق زیباکلام، فعال سیاسی ایرانی نزدیک به روحانی، هنگام ورود به محل برگزاری مناظره، روی پرچم آمریکا و اسرائیل پا نگذاشت و این مسئله باعث خشم اصولگرایان و هوادارانشان شد.

پایگاه خبری عیون الخلیج نیز ضمن اتهام‌زنی به ایران، مدعی شد: ایران در حالی ادعای دشمنی با رژیم صهیونیستی دارد که “زیباکلام” یکی از کارشناسان مطرح این کشور، با اقدام خود دروغگو بودن ایران را برملا کرد. او حاضر نشد روی پرچم آمریکا و اسرائیل پا بگذارد.

چند پایگاه و تارنمای عربی دیگر نیز با انتخاب تیتر “ویدیویی که دروغگو بودن نظام ایران را ثابت کرد” اقدام مضحک زیباکلام را در جهت تخریب وجهه نظام اسلامی و شعارهای اصیل انقلاب ایران مصادره به مطلوب کردند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *