سلفی عاشقانه جنیفر لوپز با نامزد جدیدش جنجال به پاکرد

دریک نامزد جنیفر لوپز

نامزدی جدید جنیفر لوپز 47 ساله با دریک 30 ساله

مدتها بود که وب سایت های منتشر کننده خبرهای داغ بازیگران و چهره های مشهور هالیوودی عکس هایی از نامزد جنیفر لوپز ، دریک را با عنوان هایی پر از شک و شبهه منتشر می کردند. هرچند حضور این دو چهره در کنار هم نمی توانست دلیل رابطه عاشقانه آنها باشد اما تکرار این دیدارها این گمان را قوت می بخشید. تا اینکه بالاخره خانم لوپز با انتشار عکس هایی رومانیتک از خودش در کنار نامزد جوانش به تمام شایعات پایان داد و رسما این رابطه را اعلام کرد.

نامزد جنیفر لوپز

عکس نامزد جدید جنیفر لوپز

 

 رابطه عاشقانه جنیفر لوپز 47 ساله با نامزد جدیدش دریک 30 ساله!

دو خواننده معروف هالیوودی یعنی جنیفر لوپز 47 ساله و دریک 30 ساله به نظر می رسد زوج جدید هالیوود را شکل داده اند. نامزد سابق دریک یعنی ریحانا 28 ساله نیز درست یک روز پس از انتشار این اخبار، رقیب عشقی خود دراینستاگرام را از لیست دنبال کننده های خود حذف کرد.

دریک خواننده 30 ساله  مدتی قبل رابطه اش با ریحانا را به اتمام رساند و حالا عشق جدید جنیفر لوپز 47 ساله شده است به همین دلیل برهم خوردن رابطه دوستانه جنیفر و ریحانا دور از انتظار نبود.

نامزد جنیفر لوپز

دریک نامزد جدید جنیفر لوپز و عشق قدیمی ریحانا

عکس اینستاگرام جنیفر لوپز و جنجال عشق جدیدش

انتشار عکس جنجالی جنیفر لوپز در صفحه شخصی اش حاشیه های زیادی بوجود آورد. جی لو که برای تبریک کریسمس 2017 پیامی با مضمون قلب پرعشق منتشر کرده بود حالا از ماجرای اصلی عشقی که قلبش را فراگرفته است رونمایی کرد.  جنیفر لوپز عکسی از خودش در آغوش دریک خواننده 30 ساله منتشر کرد که کمتر از 10 ساعت بیش از 1 میلیون لایک گرفته است.پس از انتشار این عکس توسط جنیفر, ریحانا در اقدامی جالب جنیفر لوپز را آنفالوو کرد.

دریک خواننده کانادایی تبار با نام کامل اوبری دریک گراهام متولد 24 اکتبر ، 1986 است.

او در ابتدا با شخصیت “جیمی بروکس” در سریال تلویزیونی “The Next Generation” بین مردم شناخته شد. در میان فعالیت های هنری او  مهمترین همکاری دریک به همراه لیل وین بود که ابتدای این همکاری از کنسرت ماه جون آغاز شد و همین باعث شد تا لیل وین نقش اساسی را در اولین آلبومی که دریک منشر کرد با نام “Thank Me Later” را داشته باشد.که این آلبوم که در 15 ژوئن 2010 منتشر شد مقام اول “بیلبورد 200 ” را بدست آورد.

جنیفر لوپز 47 ساله متولد و بزرگ شده محله کَسل هیل در همسایگی برونکس واقع در نیویورک است.

در مورد روابط خصوصی جنیفر لوپز با مردان، رسانه ها تمرکز خاصی دارند. او تاکنون روابط نسبتا گرمی با شان کامز، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی داشته است.

کمتر از دو ماه بعد از جدایی جنیفر و بن افلک، جنیفر با مارک آنتونی آشنا شد. زندگی مشترک جنیفر لوپز با مارک آنتونی 7 سال طول کشیدو آنها 22 فوریه 2008 صاحب یک دختر و یک پسر شدند. سالها بعد خبرهای جدایی این دو پایان زندگی رومانتیک آنها را علنی کرد.

این روزها دوباره خبرهایی با تیتر عشق جدید جنیفر لوپز و نامزدی جنیفر لوپز با مردی 17 سال جوان تر از خودش دوباره نام و رابطه این خواننده و هنرپیشه هالیوودی را بر سر زبان ها انداخته است. این اتفاقات درحالی رخ داد که ماه پیش مارک آنتونی همسر سابق جنیفر لوپز از همسرش جدا شد و خیلی ها معتقد بودند که مارک آنتونی و جنیفر لوپز بار دیگر ازدواج خواهند کرد.

نامزد جنیفر لوپز , رابطه جی لو با مردی 17 سال جوان تر

منبع : نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *