سوءاستفاده گسترده جنسی از زنان

kore-shomali

یک سازمان حقوق بشری در گزارشی تازه ادعا می‌کند که سوءاستفاده جنسی از زنان در کره شمالی چنان “متداول” است که بخشی از زندگی روزمره به حساب می‌آید

سوءاستفاده گسترده جنسی از زنان در کره شمالی

یک سازمان حقوق بشری در گزارشی تازه ادعا می‌کند که سوءاستفاده جنسی از زنان در کره شمالی چنان “متداول” است که بخشی از زندگی روزمره به حساب می‌آید.

سازمان دیدبان حقوق بشر این گزارش را با تکیه بر مصاحبه‌هایی با ۶۲ نفر که از این کشور فرار کرده اند تنظیم کرده است. این افراد روایاتی با شرح جزییات از تجاوز و سوءاستفاده جنسی ارائه می‌کنند.

دیدبان حقوق بشر گفت که این نشان دهنده یک فرهنگ علنی و بی مجازات سوءاستفاده جنسی به خصوص از سوی مردانی است که در نظام سیاسی این کشور در موضع قدرت هستند.

یک زن که بار‌ها مورد تعرض قرار گرفته گفت که مقام‌ها زنان را “ابزار جنسی” قلمداد می‌کنند. او جونگ-هی که بیش از ۴۰ سال دارد به دیدبان حقوق بشر گفت: “گاهی بی دلیل نصف شب گریه تان می‌گیرد و نمی‌فهمید چرا.

یک زن دیگر که او هم بیش از ۴۰ سال دارد و زمانی زراعت می‌کرد گفت: بعد از دستگیری موقع فرار از این کشور هدف آزار جنسی یک مقام پلیس قرار گرفت که در یک بازداشتگاه از او بازجویی می‌کرد.

پارک یانگ-هی گفت:”زندگی من در دست او بود، برای همین هرکاری می‌خواست می‌کردم. چطور می‌توانستم به او گوش نکنم. ”

دیدبان حقوق بشر از کره شمالی خواست به “مشکل خشونت جنسی اذعان کند” و اطمینان حاصل کند که “جرم شناخته خواهد شد. ”

یک گزارش سازمان ملل در سال ۲۰۱۴ نتیجه گیری کرده بود که دولت کره شمالی مرتکب “نقض سیستماتیک، گسترده و شدید حقوق بشر” شده است.

آن گزارش می‌گفت که سقط جنین اجباری، تجاوز و خشونت جنسی در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های این کشور اعمال شده است.

منبع: bartarinha.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *