شرایط داعش برای اعزام حجاج به مکه

شرایط داعش برای اعزام حجاج به مکه!
297
دسته‌بندی نشده

شرایط داعش برای اعزام حجاج به مکه

گروه تروریستی داعش با مطرح کردن شروطی، مدعی شد که به شهروندان ساکن در مناطق تحت کنترل خود اجازۀ شرکت در مناسک حج را خواهد داد!
پایگاه خبری شبکه العالم: گروه تروریستی داعش با مطرح کردن شروطی، مدعی شد که به شهروندان ساکن در مناطق تحت کنترل خود اجازۀ شرکت در مناسک حج را خواهد داد!

یک پایگاه وابسته به مخالفان سوری نوشت داعش اعلام کرده است کسانی که تمایل داشته باشند در مراسم حج شرکت کنند، باید به این شروط عمل کنند:

– ۲ معرفی نامه از عناصر داعش ارائه کنند.

– وثیقه ای ملکی برای ضمانت بازگشت در اختیار داعش قرار دهند.

– متولد سال ۱۹۷۰ و پیش از آن باشند.

– دروۀ “آموزش دینی” داعش را گذرانده باشند.

داعش، همچنین، از علاقه مندان به شرکت در حج خواسته است تا مجموعه ای از مدارک شناسایی مورد نظر این گروه را در اختیارش قرار دهند.

با این حال هنوز مشخص نیست که این افراد چگونه و با کدام گذرنامه و از چه راهی می خواهند وارد عربستان شوند!

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است، کارشناسان تأکید دارند که این گروه تروریستی با اقدامات جنایتکارانه خود به دنبال ضربه زدن به چهره اسلام در دنیا است؛ “ابوبکر بغدادی” سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *