شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در گیلان/قاتل دستگیر شد

شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در گیلان/قاتل دستگیر شد

رشت-معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به شهادت یکی از مأموران یگان امداد این استان، گفت: قاتل و همدستانش در کمتر از دو ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: نیروی انتظامی گشت‌هایی را در قالب یگان امداد و انتظامی در راستای ایجاد امنیت شهروندان در سطح استان اجرا می کند.

سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به شهادت یکی از مأموران یگان امداد نیروی انتظامی گیلان در شامگاه گذشته، افزود: ساعت ۲۳:۱۵ شامگاه گذشته گشت یگان امداد در حال گذر از بوستان دانشجوی شهر رشت با مشاهده مزاحمت عده‌ای از اراذل و اوباش برای شهروندان در این بوستان ، وارد عمل شدند.

وی گفت: این افراد دارای وضعیت عادی نبوده و در هنگام برخورد مأموران یکی از آنها با چاقو به سروان «حسن پاینده» حمله و وی را از ناحیه گردن و دست با چندین ضربه مجروح کرد.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان ادامه داد: با حضور عوامل امدادی مأمور نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه اقدامات پزشکی موثر نبوده و سروان «حسن پاینده» به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به اقدامات پلیس برای دستگیری عوامل این درگیری و عامل شهادت مأمور یگان امداد پلیس شهرستان رشت، تصریح کرد: قاتل که به همراه دو نفر از همدستانش قصد خروج از استان گیلان را داشتند توسط نیروهای انتظامی شهرستان رودبار شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

سرهنگ جعفری خیرخواه با تأکید براینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، افزود: پلیس با مخلان امنیت و آسایش شهروندان با قاطعیت تمام برخورد می کند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *