شکنجه وحشیانه دختر فراری که بردگی می کرد + تصاویر

شکنجه-وحشیانه

شکنجه وحشیانه دختری که به بردگی یک خانواده درامده بود

یک دختر 17 ساله، پس از فرار از خانه در مکزیک، برای زنده ماندن مجبور شد با تن دادن به بردگی برای یک خانواده به مدت 5 سال انواع شکنجه ها را تحمل کند.

 ” سوندوری” ، در 17 سالگی از خانه اش در مکزیکو سیتی فرار کرد؛ اما به زودی بی سرپناه شد و پس از کمی تلاش موفق شد نزد زنی که در خشکشویی کار می کرد، سرپناهی پیدا کند.
سوندوری به شبکه سی.ان.ان گفت:ابتدا رفتار آن ها با من بسیار خوب بود تا جایی که او را مادر صدا می کردم، اما کم کم فشار کاری را افزایش داد و پس از آن کتک زدنم را آغاز کرد.
وی افزود:همزمان با افزایش حجم کار، میزان غذا نیز کاهش یافت و سرانجام کار به جایی رسید که دیگر تحمل کتک و توهین و کار سنگین را نداشتم. من ناچار بودم روزی 16 ساعت لباس اتو کنم. وقتی آن زن متوجه شد که دیگر طاقت ندارم، قلاده ای آهنین برایم ساخت و آن را به گردنم زنجیر کرد و گفت:با حیواناتی امثال تو باید این گونه رفتار کرد.
سوندوری، در ماه آوریل سال 2015، پس از گذراندن 5 سال بردگی، سرانجام یک روز که زنجیرهایش به خوبی بسته نشده بود، از فرصت استفاده و از آن خانه فرار کرد.
سوندوری پس از فرار با “ماریا ترزا پاریدیز” که وکیل حقوق بشر است، ملاقات کرد. ماریا می گوید:هیچ جای سالم در بدن نداشت و سراسر بدنش پر از زخم و کوفتگی بود و خراش ها و دمل هایی نیز بر پوست داشت و بسیاری از موهای خود را از دست داده بود.
“کارلا دو لاکویستا” از فعالان حقوق بشر نیز گفت:سوندری، شکنجه شده بود و سر کوچکش به شدت آسیب دیده بود، زیرا پوست سرش به وسیله اتو، سوزانده شده بود.
پس از فرار سوندوری، پلیس متوجه ماجرا شد و به منزل شکنجه گرانش یورش برد و همه اعضای خانه را بازداشت کرد، آن گاه از 7 نفر اعضای خانه، 2 تن را که به سن بلوغ نرسیده بودند، آزاد کرد و بقیه را به دادگاه سپرد تا به جرم سوء استفاده و به بردگی کشیدن یک انسان، محاکمه شوند و در صورت محکوم شدن، با 40 سال زندان مواجه خواهند بود.
سوندوری تحت درمان قرار گرفت تا سلامتی خود را بازیابد، در این مدت، با “بیل دی پلازیو” شهردار نیویورک دیدار و پس از آن برای دیدار با پاپ فرانسیس به واتیکان سفر کرد.

تصاویر مربوط به قربانی شکنجه های وحشیانه خانواده ای که او را به بردگی گرفته بودند

شکنجه وحشیانه ، شکنجه وحشیانه ، شکنجه وحشیانه زنان

شکنجه وحشیانه دختر 17 ساله مکزیکی

شکنجه وحشیانه  ، شکنجه وحشیانه زنان ، شکنجه وحشیانه

محل شکنجه وحشیانه دختر فراری

شکنجه وحشیانه  ، شکنجه وحشیانه زنان ، شکنجه وحشیانه

شکنجه وحشیانه دختری که برای یک خانواده بردگی می کرد

شکنجه وحشیانه ، شکنجه وحشیانه زنان ، شکنجه وحشیانه

شکنجه وحشیانه و اتوی سر دختر برده

شکنجه وحشیانه ، شکنجه وحشیانه زنان ، شکنجه وحشیانه

محل زندانی کردن و شکنجه وحشیانه دختر جوان فراری از خانه

 

شکنجه وحشیانه دختر فراری که بردگی می کرد + تصاویر

منبع : العالم

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *