صداهایی که هنگام ورود و خروج آلت مرد از واژن زن شنیده می شود

صداهایی که هنگام ورود و خروج آلت مرد از واژن زن شنیده می شود

صداهایی که هنگام ورود و خروج آلت مرد از واژن زن شنیده می شود

وقتی مرد آلت تناسلی خود را داخل واژن همسر بیرون می آورد و سپس دخول می کند، ممکن است صداهایی به گوش برسد که برای هر دو تعجب بر انگیز باشد، اما باید بدانید که این امری کاملا عادی است. در رابطه جنسی باید زوجین تمرکز خود را بر روی رابطه شان بگذازند و نباید هیچ چیزی تمرکز انها را به هم بزند چرا که ضرورت یکی سکس استاندارد و لذت بخش داشتن تمرکز کامل است و تا وقتی مغز در آرامش کامل نباشد فرد نمیتواند به درستی تمرکز کند.

 

به گزارش نیک شو، برای همین است که کارشناسان سکسولوژی تاکید میکنند که برای نزدیکی با همسر حتما باید به یک اتاق بسته و ساکت بروید که بتوانید در آنجا تمرکز لازم را برای رابطه داشته باشید.ورود و خروج آلت مرد در واژن زن باعث ایجاد صداهایی خجالت اوری میشود که این ممکن است تمرکز زوجین را برای رابطه جنسی لذت بخش از بین ببرد و برای انها ایجاد مزاحت کند.

صداهایی که هنگام ورود و خروج آلت مرد از واژن زن شنیده می شود

البته این صداها کاملا طبیعی بوده و حاصل رفت و امد هوا و برخورد آلت مردان با آن است که در نهایت باعث ایجاد صداهایی در واژن زن میشود و ممکن است تمرکز انها را در حین رابطه بر هم بزند.واژن زنان در هنگام رابطه جنسی و ورود و خروج آلت مرد تحریک میشود و روزنه آن گشادتر شده و آلت مرد در هنگام ورود و خروج باعث ایجاد صدا میشود.

 

رفع صداهای ورود و خروج آلت مرد در واژن زن

اکنون سوال این است که چه راهی برای جلوگیری از ایجاد این صداها پیشنهاد میشود؟این نوع ایجاد صدا که عموما queef نامیده می شود، هوای خارج شده از آلت تناسلی می باشد. دکتر باربارا کسلینگ شرح می دهد: «هنگام تحریک شدن، مهبل جهت ایجاد فضا برای آلت تناسلی شریک جنسی، گشادتر می شود. فشار وارده توسط مرد در طول مقاربت باعث ورود هوا و پرشدن فضای درونی مهبل گشاد شده می گردد.

 

تغییر در موقعیت بدن یا یک فشار عمیق می تواند سبب خروج هوا و ایجاد صدا گردد». پدیده queef پس از ارگاسم نیز می تواند رخ دهد؛ هنگامی که بعد از ارضا شدن مهبل به حالت طبیعی خود بازمی گردد، هوای موجود در آن می تواند خارج شود. گرچه شنیدن این صدا می تواند آزاردهنده باشد، اما درواقع یک مساله کاملا عادی است.

صداهایی که هنگام ورود و خروج آلت مرد از واژن زن شنیده می شود

در صورتی که این پدیده مانع لذت بردن شما از رابطه جنسی می شود، می توانید با استفاده از این روشها از آن جلوگیری کنید:دکتر کسلینگ پیشنهاد می کند: «پیش از آغاز رابطه جنسی، به پشت خوابیده و با کف دست به شکم فشار بیاورید تا هوای موجود درون مهبل تخلیه شود». در حین رابطه جنسی، از همسر خود بخواهید تا دخول و خروج را به صورت سطحی انجام داده و از حالاتی که در آنها باسن در بالا قرار می گیرد (مانند حالت doggie-style) خودداری کند؛ این حالت بروز پدیده queef را تشدید می کند.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *