صدف دختری 16 ساله تن فروش دبی

صدف دختر 16 ساله تن فروش در دبی
380
دسته‌بندی نشده

صدف دختر 16 ساله تن فروش در دبی

دختری که صدف نام دارد و تازه به سن نوجوانی رسیده است اما تا کنون با مردان بسیاری رابطه جنسی داشته است و دست تقدیر او را به این جا کشانده است. دختر 16 ساله پاکستانی توسط طلبکار عموی اش ربوده شد و مورد تعرض جنسی قرار گرفت.

 

دختر 16 ساله ای که صدف نام دارد، در ژانویه گذشته با ویزای توریستی وارد دوبی شده و به اجبار و در ازای دریافت پول تن به رابطه غیراخلاقی با مردان متعددی داده است. قربانی در پاکستان توسط طلبکار عموی اش ربوده شد و بعد از تعرض جنسی به زنی بدکاره سپرده می شود. وی در نخستین جلسه دادگاه که روز یکشنبه تشکیل شده

 

اذعان داشته به یک تن فروشی اجباری تن داده است در حالی که زنی که وی را در سفرهای اش به دوبی همراهی می کرده وعده داده بود در یک سالن زیبایی مشغول بکار خواهد شد. وی افزود: زنان دیگری که در این سفرها همراه شان بوده با میل و رغبت تن به این کار می دادند، اما وی مدعی است تحت فشار و ضرب و شتم تن به این کار کثیف داده است.

 

زن پاکستانی 35 ساله اتهامات وارده از جمله قاچاق Contraband انسان، مدیریت خانه فساد و بهره برداری جنسی از زنان را رد کرده است. وی در این جرائم همدستی داشته که هنوز هویت وی نامجهول است. قربانی در دادگاه اذعان داشته مردی که عموی اش به وی بدهکار بوده وی را ربوده و بعد از تجاوز Rape وی را به این زن در اسلام آباد پاکستان می سپارد.

 

همچنین بر اساس ادعای این دختر متهم برای اش با عنوان اینکه وی حاصل ازدواج قبلی اش است برای رفت و آمد به دوبی ویزا گرفته است. قربانی در پاسخ به سوال پلیس Police مبنی بر اینکه چرا زودتر علیه این دو نفر شکایت تنظیم نکرده گفته است ضمن وحشت از مرد طلبکار به روند قانونی شکایت نیز آگاهی نداشته است. این دختر در حالی که گریان بوده توسط پلیس پیدا می شود و اصرار داشته که به کشورش بازگردد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *