عامل اصلی جنایت هولناک شب 14 خردادماه کرمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: چهارمین نفر از عوامل قتل چندشهروند رودباری در جنوب استان کرمان دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ بنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان در جنع خبرنگاران گفت: این فرد که سوابق متعدد شرارت، قتل مسلحانه، آدم ربایی، قاچاق انسان و خرید و فروش مواد مخدر دارد پس از 4 ماه کار اطلاعاتی پلیس دیروز در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای شهرستان رودبار بازداشت شد.

سرهنگ بنی اسدی افزود: این فرد در تیراندازیهای نیمه شب 14 خرداد امسال در شهرستان رودبار جنوب که به کشته شدن 5 نفر از شهروندان منجر شد دست داشت.

وی گفت: سه نفردیگر از عوامل این تیراندازی، اواخر خرداد هنگام فرار از استان کرمان به سمت استان خراسان جنوبی در شهرستان راور دستگیر شدند.

گفتنی است؛ در حادثه نیمه شب 14 خرداد، ابتدا بستگان یک زن که درگیر یک پرونده ارتباط نامشروع بود به خودروی یک خانواده از بستگان مرد مرتبط با این پرونده تیراندازی کردند و موجب مرگ یک زن و مرد بیگناه و دختر خردسالشان شدند و ساعتی بعد یکی از بستگان مقتولان باحمله به روستای محل سکونت قاتلان، یک پدربزرگ و نوه وی را به قتل رساند.

5 مقتول این حادثه ربطی به موضوع نداشتند و تنها به جرم وابستگی فامیلی با طرفین پرونده هدف تیراندازی کور قاتلان قرار گرفتند .

اخبار حوادث  – باشگاه  خبر نگاران

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *