علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد/ مصرف الکل و مواد

elat marg mehrdad ouladi alkol mavad

علت فوت اولادی الکل و مواد

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به نظر پزشکی قانونی درباره پرونده مرگ مهرداد اولادی گفت: بنابر نظر پزشکی قانونی مرگ مهرداد اولادی خودکشی نبوده است.

سخنگوی قوه قضائیه علت مرگ مهاجم تیم ملوان بندر انزلی را مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی عنوان کرد.

به گزارش ایران ۱۶ به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای در بخشی از نودوششمین نشست خبری با اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت پرونده مرگ مهرداد اولادی گفت: پس از فوت مهرداد اولادی پرونده‌ای تشکیل شد و علت فوت را پزشکی قانونی مصرف مواد و الکل دانسته و موضوع خودکشی را صحیح ندانست.

به گزارش ایرنا، مهرداد اولادی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های پرسپولیس، استقلال و تیم ملی ایران را در کارنامه دارد، ۳۱ فروردین در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.
از روز درگذشت اولادی گمانه زنی های فراوانی درباره علت مرگ این فوتبالیست ۳۲ ساله مطرح می شد.
سرانجام امروز حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود درباره این مسئله اظهار داشت: پرونده مهرداد اولادی تشکیل شده و علت فوت را پزشکی قانونی مطرح کرده است که خودکشی نیست و بر اثر مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی بوده است که دادگاه باید در این زمینه تصمیم بگیرد و قرار مناسب را صادر کند.

elat marg mehrdad ouladi alkol mavad

وی گفت: یکی از موضوعاتی که باعث بروز بسیاری از مشکلات در کشور می‌شود مواد مخدر است و می‌دانید که چه مقدار از افراد دچار مرگ تدریجی می‌شوند. کسانی مدعی هستند که چرا قاچاقچیان مواد مخدر را مجازات می‌کنید. خانواده‌ها مراقب باشند که در دام قاچاقچیان مواد مخدر گرفتار نشوند.

معاون اول قوه قضائیه گفت: پرونده‌هایی که در خصوص آن‌ها درخواست رسیدگی فوق‌العاده شده بود تا پایان سال ۹۴، از ۲۴۹ پرونده به ۷۲ پرونده کاهش یافته که این پرونده‌ها تحقیقاتی برای‌شان لازم بود که در نوبت قرار گرفته‌اند.

پزشکی قانونی علت فوت «اولادی» را مصرف مواد و الکل عنوان کرد
محسنی اژه‌ای در نشست خبری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه علت فوت مهرداد اولادی چه بوده است؟ گفت: برای اولادی پرونده ای تشکیل شد و علت فوت را پزشکی قانونی اعلام کرد، البته بعد گفته شد بحث خودکشی مطرح نیست و وی در اثر مصرف مواد و الکل فوت کرده که این موضوع اعلام نظر پزشکی قانونی و پزشک بوده است و دادگاه باید در مورد آن تصمیم بگیرد و نسبت به پرونده قرار لازم را صادر کند.

 صدور کیفرخواست در پرونده «ستایش» به‌زودی
محسنی اژه‌ای درباره آخرین وضعیت پرونده «ستایش»، گفت: پزشکی قانونی گفته پرونده معد صدور قرار مجرمیت می‌شود و این هفته یا هفته بعد هم کیفرخواست این پرونده صادر می‌شود.

وی افزود: تحقیقات برای سلامت روانی قاتل در پرونده رو به پایان است.
محسنی‌اژه‌ای درباره آخرین وضعیت شکایت دادگستری سیستان و بلوچستان از معاون رییس‌جمهور، گفت: هفته قبل گفتم دادسرای تهران ایشان را احضار کردند و ایشان گفته‌اند که مطلب به این گونه که منعکس شده نیست. قراری صادر نشد و قرار شد کسانی را که این خبر را به این نحو منعکس کردند احضار کنند و از آنها سوال کنند، اگر ثابت شود که این حرف را زده است مجددا احضار می شود و اگر قضیه را خبرنگار یا هر فرد دیگر به گونه ای دیگر مطرح کرده‌اند، ایشان تعقیب نمی شود و باید فردی که این حرف را زده مورد تعقیب قرار گیرد.

معاون اول قوه قضاییه درباره اینکه آیا جانشین رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح مشخص شده است؟ گفت: هنوز رییس این سازمان تعیین نشده است.

ورود قوه قضاییه به موضوع خودکشی در یکی از بیمارستان‌های تهران
محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آخرین اقدامات دستگاه قضایی در رابطه با پرونده تعرض به سفارت عربستان به کجا رسید؟ گفت: برای ۴۸ نفر کیفرخواست صادر شده و پرونده به دادگاه ارسال شده، اما هنوز محاکمه صورت نگرفته است. در رابطه با ۴ نفری که پرونده‌شان در دادسرای ویژه‌ روحانیت بود اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که شنیده شده بیماری در بیمارستان میلاد خودکشی کرده، آیا قوه قضاییه نسبت به این موضوع ورود پیدا کرده است؟ گفت: بله، در رابطه با این موضوع در دستگاه قضایی پرونده تشکیل شده است، اما این شخص در کما قرار دارد و امکان تحقیق از وی میسر نیست، اما مسائل پیرامونی در رابطه با این پرونده در حال تحقیق است و آرزو می‌کنیم تمام بیماران در این ماه شفا پیدا کنند.

محسنی‌اژه‌ای همچنین در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران درباره‌ اینکه آیا سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با طرح تحول سلامت تاکنون ورود پیدا کرده است؟ گفت:‌ در این که دولت و آقای هاشمی تلاش‌های فراوانی را انجام داده‌اند و برخی از این تلاش‌ها به ثمر نشسته تردیدی نیست. اما باید گفت که سازمان بازرسی کل کشور در موضوعات دولتی و یا وابسته به دولت برنامه دارد و به آنها ورود پیدا می‌کند لکن برخی از این موارد ممکن است به دلیل گزارش‌هایی که به آنها ارسال می‌شود، زودتر مورد اقدام قرار گیرد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *