عمل شرم آور با پدر و پسر 3 ساله در پل شیشه ای چین

پل-شیشه-ای-چین
روز گذشته نام پل شیشه ای چین با عنوانی متفاوت با همیشه در فضای مجازی منتشر شد ، پل ترسناکی که با صحنه ای از پدر بد وضعیت و پسر خردسالش تغییر رنگ داد.

دردسر پدر و پسر چینی روی پل شیشه ای ترسناک

یکی از جاذبه های گردشگری مناطق مختلف چین پل های معلق و یا ثابتی است که از جنس شیشه ساخته شده است و توریست ها هنگام راه رفتن روی آن صحنه وحشتناک از ارتفاع چند هزار متری را زیر پای خود می بینند.پل شیشه ای چین
پل شیشه ای چین
پل شیشه ای چین

عکس پل شیشه ای ترسناک چین

عشق زیبای پسر 3 ساله و تلاش او برای نجات پدرش از روی پل شیشه ای چین

به تازگی کلیپی از صحنه ای تاثیرگذار که روی پل شیشه ای پارک ملی “وانشن” چین شکل گرفت منتشر شده است که نشان می دهد چطور یک پسربچه کم سن و سال تمام تلاشش را برای کمک به پدرش انجام می دهد.
پدر و پسر که برای تفریح روی پل شیشه ای قدم می زدند به یکباره دچار مشکل شدند ، از قرار معلوم پدر از نوعی اختلال که موجب سرگیجه می شود رنج می برده است و با ایستادن روی پل ترسناک تعادل خود را از دست می دهد.
کودک زمانی که متوجه بدحالی پدرش می شود بدون آنکه شروع به گریه کردن و یا درخواست کمک از دیگران کند برای کمک به پدرش وارد عمل می شود.
تلاش این پسربچه 3 ساله ستودنی است ، کودکی که با تمام قدرت پدرش را روی پل می کشاند تا از آن شرایط دور شوند.
پل شیشه ای چین

عکس مربوط به صحنه تلاش پسر خردسال روی پل شیشه ای چین

 مسئله ای که کاربران را بعد از تماشای کلیپ به واکنش وا داشت بی تفاوتی افرادی بود که در نزدیکی آنها حضور داشتند ، تمام آن مردان و زنان که از لحاظ قدرت بدنی بسیار بالاتر از کودک خردسال بودند ابتدا با خنده و سپس با بی توجهی از آنجا عبور می کنند بدون آنکه کمکی به قهرمان 3 ساله صحنه بکنند.

رفتار شرم آور با پدر و پسر 3 ساله روی پل شیشه ای چین

منبع : نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *