عکس‌های‌ خانوادگی ستاره‌خارجی استقلال فضای‌مجازی را بهم ریخت+ عکس

isma-149561

بازیکنان استقلال به ستاره خارجی تیمشان توصیه کردند مراقب حواشی فضای مجازی باشد و آن را مدیریت کند

اسماعیل گونکالوس که از ابتدای نیم‌فصل دوم لیگ برتر فصل جاری به استقلال پیوسته است، رفته رفته با شرایط فوتبال ایران و باشگاه استقلال بیشتر آشنا می‌شود.

در چند روز گذشته تعدادی از تصاویر خانودگی ایسما در کانال‌های تلگرامی دست به دست شد تا سوژه کاربران فضای مجازی تامین شود. البته این تصاویر در پیج خود اسماعیل گونکالوس وجود نداشت و این امر باعث تعجب همگان شده بود.

ایسما به همراه همسر و فرزندش

ایسما به همراه همسر و فرزندش
بازیکنان استقلال که از این موضوع مطلع شده بودند، به این بازیکن توصیه کردند که عکس‌های مربوط به خانواده و همسرش را پاک کند تا بیشتر از این برای او حاشیه سازی نشود. اما گونکالوس به هم‌تیمی‌هایش گفت این عکس‌ها در پیج او نیست و مربوط به پیج همسرش می‌باشد.

ایسما به همراه همسر و فرزندش

ایسما به همراه همسر و فرزندش

البته خیلی زود مشخص شد که این تصاویر از صفحه اینستاگرام همسر گونکالوس اسکرین گرفته شده و در فضای مجازی پخش شده است. این  بازیکن هنوز کاملاً با فضای ایران آشنا نیست و این اتفاق کمی طبیعی به‌نظر می‌رسد. این احتمال وجود دارد که ستاره خارجی استقلال از همسرش بخواهد صفحه اینستاگرام خودش را خصوصی کند یا پست‌هایش را پاک کند. تعدادی از هوادارن استقلال با رفتن به پیج همسر اسماعیل گونکالوس، کامنت‌های محبت آمیزی برای او گذاشته‌اند.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *