عکس لورفته شهردار تهران نجفی که به بهانه بیماری قلبی زن بعدی را گرفت

عکس-لورفته-شهردار-تهران-نجفی-با-زن-دومش
667
دسته‌بندی نشده

رونمایی شهردار سابق تهران از همسر جدیدش

واقعا اینا چقدر دارن به مردم خدمت میکنن !!!!

عکس جدید و لورفته از شهردار سابق تهران به همراه عیال جدید

یکی از دلایلی که ما هیچ وقت پیشرفت نمیکنیم متاسفانه این مسئله عدم نظارت و هر کی به هرکی بودن جامعه ست که هر حزبی روی کار میاد فقط فقط هدف اصلیش منفعت شخصی ، اختلاس ،فساد اداری و اجتماعی ، اختلافات سیاسی و تخریب یکدیگر و هزاران مورد دیگر هست که یک هزارم درصد به فکر مشکلات مردم نیستن و تمام فکر و ذکرشون دزدی از بیت المال و خوشگذرانی و … شده

نمونه اش همین روابط جنسی اعضای شورای بابل و همین استعفای نجفی که به دروغ دلیل استعفایش را ناراحتی قلبی اعلام کرد اما پشت پرده سرگرم تجدید فراش و خوشگذرانی هایی خانوادگی بوده غافل ازینکه شهردار یک کلان شهر میلیونی بوده و خودش خبر نداشته !!! شما که مشکل قلبی داشتی چه دلیلی داشت که بیایی صندلی خدمت رسانی اینهمه جوان باانگیزه و بیکار را اشغال کنی ؟! آیا هدف دیگری غیر از پر کردن حساب های بانکی برای عیاشی بیشتر و رفتن در اولین فرصت ممکن به کشورهای اروپایی و کانادا رو دارن … مردم چه گناهی کردن که باید شاهد اینهمه بی مسئولیتی و بی غیرتی مسئولین باشن در حالیکه دارن با فقر مطلق وشدیدترین تحریم های ناجوانمردانه آمریکا که مسببان اصلیش اصلاح طلبان بوده اند دست و پنجه نرم میکنند … به امید ظهور ولیعصر امام زمان (عج) که انتقام مظلومین و مستضعفین را از این مرفهین بی درد و عیاش بگیره آمین

عکس-لورفته-شهردار-تهران-نجفی-با-زن-دومش

محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران که چندی پیش به علت بیماری مجبور به استعفا شد، حالا این روزها با خبر ازدواج مجددش، سوژه رسانه ها شده است.

همسر نجفی پیش از این در مصاحبه ای خبر ازدواجش با شهردار سابق را تائید کرده و گفته بود: «آقای نجفی از من خیلی محترمانه خواستگاری کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ایشان جواب مثبت دادم. این زندگی سر گرفته است و دلیلی ندارد که عده ای دنبال حواشی باشند. هر موضوعی و مسئله ای پیش بیاید با مدرک و سند از آقای نجفی در رسانه ها اعلام می کنم. ما اردیبهشت ۹۷ با هم ازدواج کردیم و متاسفانه بر اساس عکس زناشویی ما گفته اند، چون رابطه نامشروع داشته با او ازدواج کرده است. تهمت زننده ها را به خدا واگذار می کنیم».

امروز نیز محمدعلی نجفی در واکنش به حواشی ایجادشده درباره ازدواج مجددش تصویری از خود و همسرش را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

“بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

اگر غم لشگر انگیزد که خون عاشقان ریزد

من و ساقی بهم سازیم و بنیادش بر اندازیم”

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *